Korean shows - część 2: Survival dla wszystkich (rap)


Cześć, dziś przychodzę do Was z drugą częścią serii, w której tym razem napiszę trochę o survivalach, w której jednak nie biorą udziału tylko idole, choć czasem się zdarzają, ale zwykli Koreańczycy, który po prostu mają pewne umiejętności, które wyróżniają. Jak już napisałam dziś skupię się na rapie, przyznam się też, że nie oglądałam jeszcze survivalu dla tancerzy, czy piosenkarzy, więc właśnie na nim się skupię.



Na pierwszy ogień show, od którego zaczęłam przygodę z tym tematem, czyli Show me the money. Od zawsze lubiłam słuchać koreańskiego rapu, więc tak naprawdę obejrzenie tego popularnego w Korei show było tylko kwestią czasu. Właściwie pisząc ten post oglądam również sezon 7, który teraz wychodzi. Nie oglądałam wszystkich sezonów, zaczęłam od 6 sezonu, potem wróciłam do 3, bo zachęcili mnie występujący w nim uczestnicy. Kiedyś mam plan wrócić do tych starych, ale to plany na przyszłość.

Ogółem chodzi tutaj o kasę. Uczestnicy, raperzy, pokazują swoje umiejętności przed producentami, którzy najpierw ich oceniają, a potem są wybierani, by razem z nimi najlepsi uczestnicy tworzyli drużyny. Są solo występy, freestyle, pojedynki, ogółem trudno się nudzić. Każdy sezon ma podobne zasady, jednak w 7 zaszły pewne korzystne zmiany, m.in. jeśli chodzi o wybór uczestników w pierwszych odcinkach.



Niedawno zaczęłam również oglądać High School Rapper i jestem w szoku, że poziom jest tak wysoki, gdyż uczestnikami mogą być tylko uczniowie koreańskich szkół. Show ma dopiero dwa sezony, w tym pierwszy można obejrzeć z angielskimi napisami bez problemu, zaś drugi zaledwie dwa odcinki, bo reszta jest blokowana. Mimo to po pierwszych dwóch wiem, że to właśnie drugi sezon jest lepszy, bardziej przejrzysty i lepiej pokazano najlepszych uczestników, do tego miał wyższy poziom, jeśli chodzi o rap. Z mojej strony polecam oba, bo pierwszy był po prostu bardziej surowy.


Z programów tego typu zaczęłam również oglądać Unpretty rapstar. Różni się tym od powyższych, że uczestniczkami są tylko dziewczyny. Właśnie tu wybiła się znana Wam pewnie Jessi. Ogółem byłam zdziwiona jak ostro było tu momentami, jakie dramy wynikały. W porównaniu do tego dwa powyższe są bardzo grzeczne. Wyemitowano już 3 sezony.


Część 3 niedługo...

Komentarze

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)