Zapowiedzi września



Dziś cały dzień planowałam spokojnie skończyć czytanie "Czerwonej królowej", jednak pomyślałam, że skoro wróciłam do blogowania to trzeba też wrócić do tego, co zwykle się tu pojawiało, a na początku miesiąca były to zapowiedzi. Znalazłam naprawdę dużo tytułów ciekawych książek, dram i seriali, które na pewno będę chciała obejrzeć, a na które we wrześniu będę miała jeszcze sporo czasu. Jesteście ciekawi, co to będzie?

Książki
We wrześniu znalazłam aż 10 książek, które mnie zainteresowały, dni w których się pojawiają często się powtarzają, więc dość łatwo będzie pamiętać, kiedy ruszać do księgarni. Na początek premiera 5 września zatytułowana Tusz. Opis nie mówi wiele, jednak naprawdę jestem zainteresowana tą pozycją i nie tylko przez cudowną okładkę. Kolejna pozycja - "Klątwa pelopidów" ukaże się tego samego dnia, zainteresował mnie temat nawiązujący do historii, jestem bardzo ciekawa. Po raz kolejne cudowna okładka. Tak samo jak z Oceanem na końcu drogi. Obiecałam sobie, że zbiorę całą kolekcję w okładkach w tym stylu. "Podniebny" to premiera z 6 września, której autorką jest uwielbiana przeze mnie Kertin Gier, to właśnie to skłoniło mnie do przeczytana tej książki i mam nadzieję, że niedługo to nastąpi. 19 września zaś będzie można nabyć Religie dawnych Słowian. Uwielbiam wszelaką mitologię i sądzę, że to może być pozycja dla mnie. 


19 września ukaże się jeszcze 4 inne książki. BTS. Koreańska fala to książka dotycząca mojego ubandu, nie mogłabym jej nie przeczytać i nie dowiedzieć się, czy jest dobrze napisana. Spodziewajcie się tej recenzji! "Dziewczyna, która wybrała swój los" to kolejny tytuł, do którego czytania skłania mnie nazwisko autorki, gdyż Kasie West uwielbiam. Uważaj na mnie to już kolejny(szczerze, nie mam pojęcia który) tom powieści Abbi Glines i po raz kolejny wiem, że muszę go przeczytać. "Kontratyp" - powieść Remigiusza Mroza z serii o Chyłce. Jak na razie przeczytałam zaledwie 3 tomy serii, więc do 8 mam jeszcze kilka, jednak 4 już zamówiony, a recenzja 3 jest w trakcie pisania... Innymi słowy, niedługo będę na bieżąco. Na koniec romans Rozstrzygnięcie Callie i Kaydena, którego można się spodziewać 24 września. Z biblioteki wypożyczyłam właśnie tom 4 i sądzę, że ten też niedługo poznam. 

Seriale
Czas na kilka seriali, które w tym miesiącu mnie zainteresowały. Od skończenia niedawno pierwszego sezonu Atypowego wiedziałam, że drugi sezon we wrześniu, a dokładniej 7 września. Muszę Wam o tym serialu coś napisać, bo jest genialny! Podobnie jak "The good doctor", który 24 września wraca również z drugim sezonem. Nareszcie mam motywację, by skończyć pierwszy sezon. I następny serial 24 września wracający z drugim sezonem. Young Sheldon to kolejny serial, który uwielbiam, a którego jeszcze nie skończyłam... Czas chyba nadrabiać!  Tego samego dnia wraca również 12(i ostatni!) sezon "The big bang theory", czyli jednego z najzabawniejszych sitcomów. Jedyną nowością, która rzuciła mi się w oczy(nie szukałam jakoś szczególnie, ale ten serial polecali znani youtuberzy) jest premiera z 27 września - Maniac. Opis brzmi niesamowicie, chcę to już!

Dziś ode mnie tyle. A Wy na co czekacie w tym miesiącu? :)

Komentarze

  1. Muszę się dokładnie przyjrzeć, zanim mnie coś z tego skusi ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno skuszę się na nową Gier, Glines i Mroza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tusz już u mnie :D Okładka przepiękna, oby treść też taka była!

    Bookeater Reality

    OdpowiedzUsuń
  4. Z książek czekam na ,,Callie i Kaydena", ale to raczej na troszkę dalszą przyszłość bo muszę nadrobić dwa poprzednie tomy :p

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)