2018 z kpopem: lipiec

Nie mogłam się zebrać, by do Was napisać, a te posty zawsze sprawiają mi największą przyjemność, bo wracam do piosenek, które już znam, a które słucham przez cały miesiąc i mogę się tym z Wami podzielić. Dziś przychodzę z naprawdę sporą ilością kawałków, coraz więcej kpopu mi się podoba, nawet girlbandy, więc niestety ciężko mi wybierać mniej piosenek, jak ostatnio.


Na pierwszy ogień idą DAY6 z piosenką "Shoot me". Śpiewając tak naprawdę we mnie strzelają, prosto w serce(ale to było słabe...) Kocham ten band i muszę wreszcie kupić sobie ich płytę, tylko dlaczego mam aż tak wiele wydatków... MV jak zawsze też w punkt!

Nigdy nie lubiłam Apink, ale ich nowa piosenka "I'm so sick" jest świetna. Totalnie oczarowała mnie estetyka, , nie tylko muzycznie, ale również wizualnie. MV ma klimat trochę przypominający ich stare utwory, jednak ma w sobie coś z Red Velvet, które lubię i kolory typowe dla BlackPink, więc jeśli lubicie te zespoły, spróbujcie. Jako nowa w kpopie w ogóle nie znam girlbandów, ale te dziewczyny są uwielbiane w Korei, mam nadzieję, że ich nowy concept też się spodoba, bo jest bardziej amerykański, a jednocześnie nie...



Skoro już zaczęłam z girlbandami, to czas na najlepsze wokale w kpopie Mama Mama Mamamoo! ;) Dziewczyny zyskały sukces, dzięki śpiewaniu na żywo i cudownym głosom.  Zawsze lubię ich piosenki, co nie zdarza się wśród wielu zespołów, ale najnowsza to tak wielkie złoto, że musicie ją zobaczyć! "Egotistic" ma egzotyczne brzmienie, które sprawia, że aż chcę się tańczyć! A dziewczyny wyglądają tak pięknie!


Czas na retro brzmienie od Triphe H, czyli trio z Cube Enterteiment. Kocham ich nietuzinkowość, seksualność i to czego brakuje często w kpopie, czyli niebanie się pokazywać tematów tabu. "Retro Future" jest właśnie taka jak tytuł, mimo że czuć retro klimat to jednocześnie jest niezwykle nowoczesne i kurcze, chciałabym kupić płytę, ale najpierw BTS i Stray kids ;)



Moi uwielbiani Seventeen! Wrócili z piosenką "Oh my!", która jest idealna na lato, pasuję do ich ogólnego konceptu i brzmi trochę jak ich wcześniejsze piosenki. Przyjemna, taka wiosenna! Jak zwykle choreo w ich przypadku to złoto! Dlaczego oni są tak dobrzy? A MV tak estetyczne?



Ostatnimi czasy pokochałam Super Junior, czyli starych wyjadaczy kpop. Tym razem dwóch z nich wraca w japońskim comebacku z piosenką "Sunrise". Dzięki lekcjom japońskiego od razu załapałam, że to jednak japońska piosenka. Naprawdę jest świetna, będę jej słuchała z przyjemnością.



Czas na kolejnego seniora - Seungri z BigBang wydał swój pierwszy full album :D "1,2,3!" to złoto i diamenty, można poczuć taki amerykański wydźwięk z dawnych lat i wręcz zakochać się w brzmieniu muzyki. Choreo to również złoto!



Może się to dla niektóryh wydać zaskoczeniem, ale polubiłam nową piosenkę Twice! Nigdy nie lubiłam ich słodkiego konceptu, jednak "Dance the night away" to taka pozytywna mieszanka wakacji i uśmiechów, że jakoś tak wyszło... Naprawdę przyjemna!


A Wy czego ostatnio słuchacie? :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)