Zapowiedzi: nutka orientu



W poprzednim poście nie udało mi się zawrzeć wszystkich zapowiedzi, które zwykle uwzględniałam w poście z nimi, przychodzę więc do Was z nowym logiem i nowym pomysłem na cykl. Zapowiedzi, które dziś przedstawię, będą dotyczyło nowości, które pojawią się u nas w Polsce lub będą dostępne do obejrzenia w internecie, a które pochodzą z Korei Południowej i Japonii. Możliwe że z czasem cykl rozszerzę, jednak na razie pozostanę przy dramach, mangach i muzyce z tych krajów.

K-drama

"Magic school" (11 września) - Nevar

Opis: klik!

Pierwszą dramą, która mnie zainteresowała jest web-drama o tematyce szkolnej. Swój okres szkolny mam już za sobą, ale w duszy wciąż czuję się dzieckiem i właśnie dlatego sięgam po dramy z tej kategorii. Przyznam się, że w głównej mierze do niej przekonała mnie odgrywana przez Jinyounga z GOT7 rola, chcę sprawdzić jak sobie poradzi, bo piosenkarzem jest świetnym, czego dowód tutaj

"Girls' generation 1979" (11 września) - KBS2

Opis: klik!

Kolejna webdrama, kolejna szkolna historia, choć w tym wypadku w wersji retro. Jestem bardzo ciekawa, tym bardziej, że to zaledwie 8 odcinków, więc szybko ją obejrzę. 






"Andante" (24 września) - KBS1

Opis: klik!

We wrześniu dram szkolnych jak widać sporo, bo już przedstawiam Wam kolejną. Przykro mi, ale tym razem nie mogłam znaleźć żadnej grafiki poza zdjęciami najpopularniejszego z niej aktora, jakim jest Kai wokalista EXO. 



"While you were sleeping" (27 września) - SBS

Opis: klik!

Ta drama to hit miesiąca, chyba każdy dramomaniak na nią czeka. Każda drama z Lee Jong Sukiem odnosiła sukces, rozpoczynając już od jego występu w "Secret garden". Do tego jednak mamy Suzy, której gry po "Uncontrollably fond" się jednak boję. Liczę jednak na wiele!


J-drama

"Final life" (8 września) - Amazon

Opis: klik!

Japońskich dram nie oglądałam wiele, jednak w tym przypadku jestem bardzo ciekawa. Uwielbiam inteligentnych detektywów, a ci poza tym zapowiadają się na interesujące jednostki. 



"If it rains, you are nice" (16 września) - Hulu


Opis: klik!

Muszę Wam powiedzieć, że nie wiem, czego się spodziewać po tej dramie i właśnie to mnie najbardziej do niej przyciąga. Przeczytajcie opis - to coś zdecydowanie innego! W sumie dopiero niedawno zaczęłam odgrywać poważniejsze japońskie produkcje, do tej pory bardziej patrzyłam na romanse, ale nie przypadały mi do gustu.


K-pop

Przykro mi, ale w tym wypadku mam tylko jeden comeback, o którym mogę napisać, gdyż wszystkie inne, które mnie interesowały miały już miejsce(mowa o B.A.P, EXO - te dwa wczoraj oraz DAY6 -dziś). 

Love yourself. "Her" (18 września) - BTS 

Zapowiedź całego nowego albumu macie w powyższym trailerze. Jimin wypadł tam tak cudownie, a tekst RM jest cudowny! Nie mogę się nadziwić jak ich styl ewoluuje i wciąż się rozwija, a co najważniejsze zachwyca. Tak, jestem wielką fanką, choć dziwnie się czuję, że wkroczyłam do tego świata jako dorosła osoba, mimo wszystko to była najlepsza decyzja. Wracając jednak do piosenki... Trailer mówi wiele, o tym jaki styl będzie miał cały album i jestem bardzo ciekawa reszty piosenek i co najważniejsze nowym MV, które może wreszcie wyjaśnią trochę więcej w całej historii. 

Coś Was zainteresowało? 
Co sądzicie o idolach występujących w dramach? 

PS. Wyjątkowo nie znalazłam dla siebie nic interesująco w dziale z anime, ale widziałam, że w październiku będzie tego trochę. 

Komentarze

  1. Fajny pomysł na serię :) Może w końcu coś nowego mi się rzuci w oczy, zwłaszcza, jeśli o anime chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może skuszę się na jakąś dramę, ale na razie i tak nie mam na to czasu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że kiedyś więcej o tematyce podróży w czasie było... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś te dramy mnie nie przekonują, o wiele bliżej mi do anime ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co prawda wciąż nie potrafię się przekonać do dram, ale może spróbowałabym z "Final life"... Nie ma to jak inteligentni detektywi. ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)