Wyniki konkursu z "Fangirl"

Niedawno na moim blogu odbyły się dwa konkursy. W pierwszym z nich do wygrania była książka "Fangirl", w drugim zaś jedna z dwóch książek do wyboru. Dziś przedstawię zwycięzców konkursu pierwszego. ;)

Konkurs na największą Fangirl 17 fascynujących zgłoszeń! A ja bałam się, że nie uda zebrać się wymaganych 12 zgłoszeń. Pomysły większości uczestników na udowodnienie, że to właśnie ona(tak zgłaszały się same panie) jest największą Fangirl były niezwykłe. Wybór jednej pracy był piekielnie trudny,


ale jedna z wysłanych na maila szczególnie, kim jest szczęśliwa dziewczyna?

Największą Fangirl zostaje:
Ola Pawlak 

Ola wysłała mi, a właściwie obiektom swojego fangiryzmu, cudowny list, zaskoczyła mnie tym niebywale, cudowna praca, prawdziwa Fangirl!!!

Dziękuję wszystkim za nadesłane odpowiedzi, gdybym mogła nagrodziłabym więcej osób, ale posiadam tylko jeden egzemplarz książki. Nie zrażajcie się, niedługo kolejny konkurs/losowanie na moim blogu.

Wyniki drugiego konkursu również miały pojawić się dzisiaj, ale nie mogę dodać wyników losowania, gdyż blogger odmawia dodania zdjęć, spróbuję później. A na razie gratuluję Oli. ;)

Pozdrawiam.

Komentarze

  1. Dziękuję, dziękuję :D
    Bardzo się cieszę, że będę mogła przeczytać Fangirl <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się spodoba książka. ;)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Serdeczne gratulacje dla zwyciężczyni! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)