Stosik #17

Cześć,

dziś drugi dzień miesiąca, a ja utrzymuję tradycję dodawania zdobyczy książkowych właśnie drugiego dnia. Czas, więc na stosik.


Przepraszam Was za jakoś zdjęcia, nie jest ona na pewno najlepsza, 
ale postaram się wszystko ładnie opisać.

Stosik 1, po lewo, od dołu:
1. "Zwiadowcy. Królewski zwiadowca"- dwunasta część serii(ciekawe, czy ostatnia), wypożyczone z biblioteki,
2. "Uczeń diabła" - od dawna chciałam ją przeczytać, mam nadzieję, że znajdę w niej wiele humoru, j.w.
3. "Ostatnie życzenie" - miałam w planach od dawna, choć najpierw chciałam przeczytać sagę, później opowiadania, ale nie jest źle, j.w.
4. "Miecz przeznaczenia" - drugi tom opowiadań, j.w.
5-6. "Nawałnica mieczy" - oj ciekawi, ciekawi, j.w.

Stosik 2, po prawo, od dołu:
7. "Przędza" - nie spodziewałam się jej znaleźć w bibliotece dla dorosłych, ale pożyczyłam, j.w.
8. "Baśniobór" - dziś skończyłam, historia magiczna, nie spodziewałam się, że książka przeznaczona dla dzieci tak mi się spodoba, j.w.
9-11. "Madoka magica" - pożyczone od przyjaciółki, podobno świetna manga
12. "Złodziej pioruna" -  prezent "niespodzianka" od koleżanki z klasy, mikołajkowy

W zeszłym miesiącu mimo świąt książek nie przybyło mi wiele, mój prezent z mikołajek ukazał się już w poprzednim stosiku, który był bardziej imponujący, mimo wszystko pozycje z bibliotek też ciekawią. ;)

Co polecacie? Najbardziej zależy mi na opinii o "Uczniu diabła" i "Przędzy", może czytaliście? 

Pozdrawiam, 
Patrycja

PS. Przypominam o konkursie, na razie nikt się nie zgłosił, spróbujcie. klik!

Komentarze

  1. nie nie czytałam i w sumie do niczego mnie zbyt nie ciągnie. jak wiesz, to nie moje klimaty. życzę miłej lektury :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego czytania :) Nic z tego nie czytałam, ale niektóre mam w planach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam "Ucznia diabła" i się nieźle uśmiałam :) Muszę w końcu dokupić dwie ostatnie części, których jeszcze nie czytałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa, tego "Baśnioboru".

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny stosik, życzę miłej lektury! :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Baśniobór! <3 Znowu zauważam tendencję wzrostową. Coraz częściej widzę tę książkę w stosikach.;)

    [rozprawykuby.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałem anime Mahou Shoujo Madoka Magica i polecam, niezwykły klimat i bardzo dobra historia! Nie wiem jak manga, może też się z nią kiedyś zapoznam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Baśniobór też czytałam, piękny;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie "Wiedźmina" jest lepiej zacząć od opowiadań. Jak Ty, chciałam najpierw przeczytać sagę, a dopiero później opowiadania, ale bez nich faktycznie dużo kwestii może być w tych pięciu tomach niezrozumiałych. Ale za to bardzo szybko się je czyta!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Baśniobór" widziałam u siebie jakiś czas temu. Okładka, choć nie była mistrzostwem, zaintrygowała mnie. Będę musiała w końcu sięgnąć po tą książkę, bo bajki uwielbiam!

    Czytałam o konkursie, który organizujesz. Nie powiem, ciekawe, ale trudne zadanie. Choć ktoś z wyobraźnią nie będzie mieć problemów. Mam nadzieję, że uda mi się coś sklecić. :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak najbardziej to chyba interesuje mnie "Przędza". :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam ""Przędzę", która nie była zła, jednak teraz strasznie żałuję, że wystawiłam jej bodajże 8/10 punktów, w ogóle na nie nie zasłużyła, nawet dobrze nie pamiętam fabuły, hm, takie czytadełko, nawet nie warte zapamiętania, no ale ta okładka, na żywo jest taka cudowna, ojejej *.* 12 część Zwiadowców też już za mną, nie było źle, ale nie było też dobrze, w ogóle Flanagan powinien dać już sobie spokój z pisaniem dalszych części, to tylko wszystko psuje. :<

    OdpowiedzUsuń
  13. "Zwiadowcy" jeszcze przede mną. :D "Przędzę" chciałam dostać pod choinkę, ale Mikołaj stwierdził, że należy mi się tylko rózga. Trudno się mówi. :D Stosiki imponujące! Przyjemnego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecam "Wiedźmina" i "Nawałnicę"!
    Pozdrawiam Michał

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy ten stosik. Kilka pozycji mnie zainteresowało. Czekam na twoje opinie

    OdpowiedzUsuń
  16. sporo nazbierałaś w tych stosikach - to zadanie na jeden miesiąc? miłego czytania :)
    http://babskieczytadla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam żadnej z powyższych książek, życzę więc przyjemnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trochę do Ciebie nie zaglądałam, ale muszę przyznać, ze nie wyrabiam. Przepraszam cie najmocniej.
    Co do stosiku-jest boski! Nie czytałam żadnej z tych ksiażek, ale wiele mam zamiar. Co do ''Zwiadowców'' to ponoć w tym roku ma się ukazać 13 część.
    Zapraszam również do siebie na wpis poświęcony ekranizacji ''Hobbita'''.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pokaźny stos, bardzo chciałbym zacząć serie Zwiadowcy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie czytałam żadnej książki z twojego stosiku, dlatego życzę miłej lektury i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  21. "Przędzę" dopiero dziś zaczęłam czytać i jestem ciekawa, jak rozwinie się akcja... Wiele słyszałam na temat "Baśnioboru", niewykluczone, że kiedyś przeczytam, a co do Percy'ego - jakoś nie mogę się przełamać, żeby sięgnąć po tę serię, ale może w końcu mi się uda w tym roku
    Pozdrawiam :)
    izkalysa

    OdpowiedzUsuń
  22. Zwiadowców i "Złodzieja pioruna mam w planach"!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja chętnie sięgnę po "Zwiadowców" ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie przeczytałabym "Przędzę" i "Złodziej pioruna" *o* Niestety nie czytałam żadnej z pozycji znajdujących się w Twoim stosiku, ale życzę miłej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdobyłaś dwa tomy "Nawałnicy mieczy"!!! *.* :) Ja zabieram się jutro za "Stal i śnieg"- chciałam zacząć wcześniej, oddać i pożyczyć "Krew i złoto" od razu po wolnym, ale czytanie "Mistrza i Małgorzaty" Bułhakowa szło mi jakoś tak powolutku, mimo tego, że niesamowicie mi się ta książka podobała- to zdecydowanie najlepsza powieść znajdująca się kanonie lektur dla liceum, gwarantująca prawdziwą literacką ucztę. :)
    Do "Baśnioboru" wkroczyłam już jakiś czas temu- to taka sympatyczna, barwna książka dla dzieci, która zapewne spodobałaby się mi bardziej, gdybym była troszkę młodsza. Czytałam także "Ostatnie życzenie" i "Miecz przeznaczenia"- wspaniałe fantasy. Drugi tom opowiadań o Wiedźminie to moja ulubiona część serii Sapkowskiego- polecam Ci go gorąco (i całą sagę również). :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  26. Słyszałam wiele dobrego od koleżanki z klasy o książce "Baśniobór " fajnie się czyta ? ;)

    zapraszam http://czytaniemoimhobby.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. ja bym bardzo chciała przeczytać ,,Złodziej Pioruna" :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)