[PRZERYWNIK] Fouth - Candidate MV

 


Dziś przychodzę trochę z innym postem niż zwykle, ponieważ mój ulubiony aktor tajski Fourth Nattawat wydał MV do piosenki "Candidate". Jest to piosenka debiutancka pod nową wytwórnią, do której dołączył w tym roku. Do tej pory wydał już kilka singli, ale na reszcie widać dobrą promocję i wiele szumu wokół tego wydania. Chciałam się również z Wami podzielić i podesłać link. MV jest słodkie, ma przeuroczą historię, więc sądzę, że przypadnie Wam do gustu. Poniżej wrzuciłam zdjęcia zapowiedzi, bo już one są naprawdę ładne. 

 


Wydanie możecie zobaczyć pod linkiem poniżej, mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu i jak ja będziecie wspierać Fourtha, by mógł wydawać więcej muzyki. Liczę, że niedługo zobaczę go w większej ilości dram, czy w jakimś filmie, a może jako gwiazda MV, ale już widzę, że jego kariera dopiero się rozkręca. W zeszłym roku zagrał w dwóch dramach (co prawda kręconych wcześniej, ale ostatecznie wychodziły na przełomie 2022/2023) "My School President" oraz "Moonlight Chicken", w obu bardzo podobały się wykreowane przez niego postaci. W drodze kolejna drama z premierą w tym roku, już nie mogę się doczekać, ale najpierw zapraszam Was do oglądania MV! 

'เทคะแนน (CANDIDATE) - FOURTH [ OFFICIAL MV ]' 📢 youtu.be/4hXNXb6o7y8

youtu.be/4hXNXb6o7y8

Komentarze

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)