Podsumowanie stycznia 2024

https://pl.pinterest.com/pin/55661745366327691/



Cześć, Przychodzę do Was dziś znów po tygodniowej przerwie z postem podsumowującym mój pierwszy miesiąc 2024 roku. Nie wierzę, że minął on tak szybko... Ale też wiele się działo, stąd te lekkie obsuwy z postami. 


Na początku roku powzięłam postanowienie, że muszę więcej czytać, a także więcej oglądać filmów.  Chciałam też wrócić do pisania tutaj, powoli się to udaje, choć tak naprawdę najbardziej imponujące tempo miałam na samym początku. Ten post miałam dodać już dwa dni temu, pierwsze lutego, ale po pierwsze miałam w piątek koncert, a po drogie jestem przeziębiona, zdecydowanie mniej energii mam, by się nawet tu czymś dzielić. 


Z wydarzeń kulturalnych w tym miesiącu byłam na 2 Stand Upach, jeden z Palladium Olgi Szczęśniak, a drugi na Torwarze z wspólnym występem Lotka i Paczesia. Odwiedziłam teatr ROMA i obejrzałam spektakl "We Will Rock You". Byłam także na koncercie zespołu MCND. Wszystko dość intensywnie, bo skumulowało się w drugiej połowie miesiąca, rozpoczynając od 23 stycznia. Chyba właśnie to spowodowało, że teraz jestem podziębiona.  Poniżej dodam listy książek, filmów i seriali, które udało mi się skończyć. 


Przeczytane książki:

1. "Szepty moich lęków" Mariusz Kanios

2. "Dark Moon: The Grey"

3. "Zatoka syren" Mariusz Kanios

4. "Fotoplastikon" Mariusz Kanios

5.  "Zanim wystygnie kawa. Opowiadania z kawiarni" Kawaguchi

6. "Służące do wszystkiego" Joanna Kuciel-Fryfryczak

7. "Ekspozycja" Remigiusz Mróz

8. "Przewieszenie" Remigiusz Mróz


Obejrzane filmy:

1. "J-Hope in the Box" (Korea, 2023)

2. "Głodni" (Tajlandia, 2023)

3. "Chłopiec i czapla" (Japonia, 2024 - polska premiera)

4. "Totem" (Meksyk, Francja, Dania, 2024 - polska premiera)


Skończone seriale:

1. "The Middleman's Love" (Tajlandia, 2023)

2. "Bodies" (Wielka Brytania, 2023)

3. "Forst" (Polska, 2024)

4. "Last Twilight" (Tajlandia, 2023/2024)


Jako honorowy serial mogłabym dodać jeszcze anime One Piece, bo w styczniu obejrzałam prawie 100 odcinków. Mój cel na ten rok to nadrobić to show, ale nie wiem jak ostatecznie się uda. Bo to anime ma już ponad 1090 odcinków... 


Styczeń uważam za intensywny miesiąc, poza oczywiście wypisanymi tutaj pozycjami oglądałam jeszcze jakieś dodatkowe historie, ale dodam je jak skończę dane serie, a to może trochę zająć. Moim celem na luty jest wybranie się do muzeum, trzymajcie kciuki! 

Komentarze

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)