Wyzwanie filmowe na 2023




Cześć, 
Jako że rozpoczął się nowy rok, chciałam rozpocząć wyzwania związane z filmami i książkami, bo ostatnio oba te twory odstawiłam na dalszy plan. Chciałabym, by ten post służył mi do stworzenia listy filmów, które obejrzałam w 2023. W tym roku na pewno widziałam za mało filmów, a już na pewno klasyków kina i będę chciała to zmienić w tym roku. Będę sięgała po znane tytuły, które jakoś nie było mi dane obejrzeć. Na starcie powiem, że kino rozrywkowe również się tu znajdzie. Nawet dwa pierwsze tytuły, które obejrzałam wczoraj będą tego dowodem. Ale już od miesiąca chciałam się za nie zabrać, nie mogłam znaleźć jednak legalnie 1 części na platformach, które mam... Okazało się, że źle szukałam, bo był na Player... Wybaczcie, że ten post będzie miał otwartą formę, ale będę go edytowała, dla własnej wygody. 




Lista filmów obejrzanych w 2023:
  1. Na noże
  2. Glass Onion. Na noże

Komentarze

  1. No to super, będzie się czym inspirować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też obejrzałam oba, ale w odwrotnej kolejności. Najpierw na Netfilixie "Glass Onion", a później część pierwszą. Według mnie super. Jak nie lubię Craiga tak tu rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)