2021 z kpopem: czerwiec

 Przychodzę dziś do Was z kolejną nutką nowości do polecenia :)


Uwielbiam melancholijny vibe tej piosenki, sprawia, że chce usiąść i popatrzeć na deszczowy świat... Bittersweet to piosenka Wonwoo i Mingyu z Seventeen oraz Lee Hi, której wokal kocham, pasuje doskonale do tej piosenki i nadaje jej idealnego klimatu.


Od odejścia Jamie z JYP staram się przeglądać wszystkie jej wydania, bo ma świetny głos i większości piosenek do mnie trafia. Ostatnio wydała kawałek z Owelem Mood - "Runaway" i również mi się on podoba. Wygląda w nim niesamowicie jak czarna wdowa!


Przyznam się, że na tą piosenkę trafiłam pisząc ten post. Band N.Flying znam, ale jakoś zawsze zapominam śledzić najnowsze wydania. Co najlepsze "Moonshot" refren słyszałam gdzieś już i wtedy mi się spodobał, ale teraz przesłuchałam całość i piosenka na pewno wleci na playlistę. 


Kolejny band, którego piosenki lubię, ale nigdy szczególnie nie ślędzę wydań - Onewe. Zdecydowanie kocham ich dżwięk, bo mają niesamowicie chwytliwe piosenki! Rain to me jest świetne, również trafiło na playlistę! Teledysk jest genialny <3


Od "Downtown baby" uwielbiam Bloo. "Come and kiss me" również moim zdaniem jest cudowne, ma taki vibe r&b, który lubię.


TXT "Magic" to pierwsza piosenka TXT w całości po angielsku, ma w sobie boysband vibe, lubię ją, ale mv mi się akurat średnio podoba. Kawałek ma styl retro i zdecydowanie jest jednym z tych bardziej lekkich na albumie The Dream Chapter: Freeze! ;)



Czy coś Wam się spodobało? 

Komentarze

  1. Lubię twoje wpisy z tej serii. Na pewno posłucham w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  2. Początkowo myślałam że Bittersweet to OST ^^ całkiem fajna piosenka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)