Zapowiedzi stycznia 2020 kpop [2. połowa miesiąca]


Witajcie, przychodzę zdecydowanie spóźniona, ale nowy singiel BTS i ciekawy artystyczny film do niego oderwały moje myśli od bloga. O życiowych sprawach nie będę Wam pisać, ale też się dzieje. Ogółem bardzo cieszę się z początku miesiąca. SF9 i ATEEZ wydali naprawdę świetne albumy, ATEEZ nawet zakupiłam w dwóch wersjach. Nie mogę się doczekać koncertu chłopaków, który już w marcu, 20 będę mogła zamawiać lighstick, więc znów wydam pieniądze... 
Do tego zamówiłam już 4 wersje albumu BTS, dostaliśmy bowiem zapowiedź w postaci "Shadow" Yoongiego, a także singla "Black swan", który wyszedł wczoraj, więc nie mogłam nie kupić całego setu. Ale chyba czas na przedstawienie zapowiedzi... 

20: Ji HyunWoo
21: Kim DongWan (SHINHWA) - ...LER (Killer Ver.) [Mini Album]
21: Paul Kim x Chung Ha - Loveship [Single]
22: Han DongGeun - 재회 : 구름에 가려진 별 [Mini Album]
23: Juniel & DOKO [Duet Album]
23: DynamicDuo [Single]
28: SUPER JUNIOR - 2YA2YAO! - Timeless [Repackage Album]
28: SECHSKIES - All For You - All For You [Mini Album]
29: Lee HaeRi (Davichi) - from h [Mini Album]
29: Golden Child [Rapackage Album]
30: Hyukoh - through love [Album]
30: Yezi - My Gravity [Single Album]

Styczeń obfituje w comebacki, naprawdę jest ich sporo, jednak po 20 nie czekam na żaden powrót poza tym Super Junior, zdjęcia i filmiki zaostrzyły mój apetyt i liczę, że staruszki wrócą z dobrą muzyką i będą się długo promować w programach, bo kocham ich humor. Oby pojawili się też w Knowing Brothers, wiem, ze niedawno byli, ale najlepiej ogląda się ten program, gdy oni się pojawiają... 

Zapomniałam dopisać jeszcze w poprzednich debiutu japońskiego TXT, zamówiłam już wszystkie wersje płyt(poza jedną), właściwie nawet dwa sety, czekam tylko aż dotrą, debiut jest świetny, cudownie przyjął się w Japonii, a do tego chłopcy stworzą tam nowe show, więc będzie z czego się pośmiać. Kocham te dzieciaki, oby jak najlepiej im się wiodło. 

A na jaki comeback Wy czekacie w tej części miesiąca? 

Komentarze

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)