Zapowiedzi sierpnia kpop [2. połowa miesiąca]

Cześć, dziś przychodzę do Was z dawką zapowiedzi na kolejną połowę miesiąca. Muszę dodawać te posty co pół miesiąca, bo jeszcze na początku często nie znam za wiele dat, a zwykle comebacki są ogłaszane dwa tygodnie przed. Tak jak na przykład, dwa tygodnie temu pisałam, że wyczekuję comebacku TXT i The Rose, a teraz wiem, że TXT powrócą pod koniec września, zaś The Rose właśnie mieli comeback wczoraj! Musicie posłuchać "Red"! Soobin wracaj do zdrówka!


Powroty i debiuty:


15: SHAUN - 36.5 [EP]

Zawsze czekam na jego kawałki, bo są niezwykle przyjemne do słuchania.
16: HoooW - 친구는 이제 끝내기로 해 (DEBIUT) [Single]16: Geeks - 너라면 [Single]19: THE BOYZ - Dream Like - DDD [EP]19: FIN.K.L - FIN.K.L BEST ALBUM [Album]19: VIINI (Kwon Hyunbin) - Genie - DIMENSION (DEBUT) [EP]19: EVERGLOW - Hush [Single]


Mam co do dziewczyn spore oczekiwania, gdyż dały czadu podczas debiutu!

19: GSA - ?20: TARGET - BABY COME BACK HOME [Single]20: Soyoung (STELLAR) - 숨 [Digital Single]20: Red Velvet - Umpah Umpah - The ReVe Festival: Day 2 [EP]

Jestem ciekawa, co też szalonego dla nich wymyśliło SM tym razem.

21: IZ - FROM:IZ [Single]21: Hayoung (Apink) - OH (DEBIUT) [EP]22: UP10TION - SPACE·STAR·CONSTELLATION24: Jang Dae Hyeon (RAINZ) - ? (DEBIUT)27: X1 - Quantum Leap (DEBIUT)


Bardzo wyczekuję tego debiutu, bo oglądałam program chłopaków i wybrani są niesamowici! Mimo że wciąż żałuję, że nie został wybrany mój faworyt.

27: SUNMI - ?

Po tym jak pojawiła się w Polsce i byłam na koncercie, jeszcze bardziej czekam na każdy z jej kawałków.

29: Lalary - ? (DEBIUT)


Czekacie na któryś z powrotów lub debiutów?
Nie wiem, czy dopiero w tym roku jest tyle debiutów, czy ja zaczęłam bardziej zwracać na nie uwagę...

Komentarze

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)