Pozytywna niedziela: Warto zobaczyć... Wrocław

Majówkowy wyjazd!

W tę majówkę wraz z koleżankami po raz pierwszy wybrałyśmy się do Wrocławia. Choć wyjazd trwał zaledwie 3 dni to zakochałam się w tym pięknym mieście i chciałabym się podzielić swoimi wrażeniami poprzez fotografię...

Wrocław to miasto mostów i krasnali, jako że większość czasu poruszałam się na nogach pokażę Wam skróconą kolekcję zdjęć krasnali, mosty lepiej obejrzeć na żywo :)


Pierwszy dzień upłynął nam na zwiedzaniu rynku. Jest tam naprawdę, co oglądać i w jakie miejsca się udać. Do tego masa ludzi, nie wiem, czy zawsze, czy tylko w majówkę, ale tłok był niesamowity... 

Poza rynkiem wybrałyśmy się jeszcze do Ossolineum z pięknym ogrodem. Na pierwszym zdjęciu jestem z naszym przewodnikiem - Natalią, a za nami domki "Jaś i Małgosia". We Wrocławiu jest też bardzo dużo fontann, pierwsze są w centrum na rynku, zaś fontanna z piłkami w okolicach kościoła z Mostem Pokutnic.



Następny zestaw to kilka pięknych widoków, które uchwyciłam aparatem podczas naszej małej podróży pierwszego dnia... 


Kolejne dwa dni spędziłam w Kolejkowie, czyli muzeum z mini wersją miasto, zoo oraz ogrodzie japońskim. Możliwe, że za jakiś czas pokażę Wam zdjęcia, bo wciąż nie zgrałam ich z telefonu. 

Czy byliście we Wrocławiu? Co zwiedzaliście?

Komentarze

  1. O, miałyśmy iść do tego mini muzeum mini, jak byłam ze znajomą ostatnim razem, ale nam czasu zabrakło. Pewnie przez to, że tyle zoo zwiedzałyśmy xD. Ale i tak do fotorelacji miałam potem pełno barwnych zdjęć :D. Uwielbiam Wrocław <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam we Wrocławiu i widziałam rynek, Ogród japoński, Panoramę Racławicką, ZOO, Mostek Czarownic, Sky Tower i to w sumie wszystko. Mam zamiar jeszcze tam wrócić i nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również chciałabym zwiedzić Wrocław. Chyba nie słyszałam od żadnej osoby, żeby tego miasta nie lubiła, każdy lubi, chwali i każdy chce zwiedzić (ja nie jestem wyjątkiem). :D
    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam jeszcze we Wrocławiu, choć wybieram się tam do koleżanki od dwóch lat. Mam nadzieję, że wkrótce mi się to uda :D Chcę zobaczyć szczególnie ogród japoński i Sky Tower. Poza tym uwielbiam takie kolorowe kamieniczki i chcę zebrać kolekcję zdjęć takich kamieniczek z jak największej ilości miast!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)