BTS fanfiction - "Miejsce i czas" (prolog)


Hej, jak pewnie doskonale wiecie z FB, mam teraz multum nauki na studia. Wpadł mi dziś jednak do głowy pomysł na fanfiction i chciałabym się nim z Wami podzielić. Dziś króciutko, mam nadzieję, że jutro pokażę Wam więcej.

__________________

- Kookie, jak myślisz, kim będziemy jutro?
- Hyung, to jak zwykle okaże się rano...
- Masz rację, nie musimy teraz, o tym myśleć. 
- Hyung, jednak to wciąż mnie prześladuję. W głowie wciąż siedzą mi pytania gdzie jest reszta i czy kiedykolwiek znajdziemy się wszyscy.
- Kookie, musimy, wiesz, co się stanie, gdy nam się nie uda...
- Wiem i właśnie dlatego z każdym dniem boję się coraz bardziej. Jak to możliwe, że my zawsze się odnajdujemy, Jimin?
- Twoje oczy nigdy się nie zmieniają, to sprawia, że łatwo mi Cię odnaleźć.
- Houng, Ty zawsze jesteś niski, nie wiem jak to robisz!
- Joen Jeong-guk!
- Nie denerwuj się, wiesz, że uwielbiam się droczyć. Brakuję mi Jina, jego zawsze udawało się wkurzyć...
- Jutro będziemy mieć kolejną szansę, tym razem musi się udać.

 ___________________

Mówiłam, że będzie krótko... Nie kłamałam ;) 

Do napisania,
P. 

Komentarze

  1. Rozumiem, że to takie wyrywkowe zdania? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa co okaże się w większym kawałku, kiedyś sama pisałam bardzo dużo fanficów ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dalsza część Ci się spodoba ;)

      Pozdrawiam,
      P.

      Usuń
  3. Popraw błędy, bo niekiedy zabrakło ci litery, a tak ogółem to jest w porządku 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)