5 piosenek, które obecnie siedzą mi w głowie



Córka marnotrawna wróciła

Hej, dziś postanowiłam, że koniec z moim lenistwem i ciszą na blogu. Zastanawiałam się nad porzuceniem bloga dość długo, ale od kilku dni wiem, że na pewno tego nie zrobię. Ten blog to część mnie i nie chcę tego tracić. Dzisiejszy post będzie bardzo lekki, tak na początek. Skupię się w nim na piosenkach, których słucham na okrągło i mam nadzieję, że też na nie spojrzycie uważniej i również mi coś polecicie. Zapraszam do lektury!



Zacznę od elektryzującej, dającej pozytywną energię nuty! Ko ko bop to obecnie mój narkotyk... EXO czyli pierwszy zespół kpopowy, jakiego zaczęłam słuchać. ma świetny comeback. Właśnie po raz kolejny, pisząc ten post, słucham piosenek z całego albumu i kocham go, naprawdę!



By dowieść, że kpop to nie tylko tańczące do stworzonych przez wielkie koncerny piosenek, przychodzę do Was z nową grupą The Rose. Mieli swój debiut dopiero w tym miesiącu, ale zakochałam się w ich piosence. Chłopaki grają na instrumentach i sami piszą i komponują swoje utwory. Trochę rockowego brzmienia i chwytający za serce tekst. Obserwuję ich też na instagramie i wciąż wrzucają coś nowego, uwielbiam ich! Sorry, not sorry, jeśli Was też wciągnie!


Czas na kolejny tytuł, którego właśnie słucham podczas pisania. Bermuda triagle to kawałek trzech niezwykle znanych idoli, na czele z Zico. Piosenkę odkryłam dopiero kilka dni temu, ale przesłuchałam ją już chyba z 50 razy. Mega wciąga! Tym razem znów wychodzimy poza ramy tego, co ludzie uważają za kpop.


Czas na coś, co wielu z Was na pewno słyszało. Jak doskonale wiecie kocham Eda Sheerana(jego występ w GoT także) i niesamowicie spodobał mi się pełen energii teledysk i ta piosenka jest taka, że ciało aż chcę tańczyć. Bibilia Be Ye Ye o tak!


Na koniec Justin Bieber, Nie lubiłam tej piosenki wcześniej, ale w tej wersji jest cudowna! Naprawdę Jungkook mnie w niej zakochał <3

A czego Wy słuchacie? :) Chętnie posłuchałabym jakiś spokojnych, wzruszających piosenek, czekam na propozycje ;)

PS. Jak zmiany na blogu? :)

Komentarze

  1. Ja lubię rosyjskie piosenki :) Te zaproponowane przez Ciebie posłucham w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz coś polecić, chętnie poznam piosenki sąsiadów ;)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Znam tylko piosenkę Eda i oczywiście uwielbiam - prawie jak wszystkie jego utwory. Natomiast całą resztę przesłuchałam i druga pozycja nawet wpada w ucho ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bo ten zespół jest moim oczkiem w głowie 😍

      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Z tego co słuchasz to znam jedynie Eda, ale uwielbiam jego piosenki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, że tak jest, inne utwory to w większości Korea ;)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Żadna z wstawionych piosenek nie jest mi znana, ale chętnie przesłucham :)
    Pozdrawiam,
    Subiektywne Recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zachęciłam do czegoś nowego :)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Mamy odmienny gust muzyczny, ale chętnie zapoznałam się z tym czego lubisz słuchać, gdyż wiem o Tobie jedną nową rzecz.
    O kpopie słyszałam, ze względu na moją znajomą, która jest miłośniczką tego gatunku muzycznego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz kilka tytułów podesłać, jeśli słuchasz rocka, to chętnie poznam jakieś piosenki, bo też go słucham, na zmianę z kpopem ;)

      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Większość niestety to nie moje klimaty, jednak lubię od czasu do czasu posłuchać Eda Sheerana :)

    Pozdrawiam, ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego Ty słuchasz? :) Chętnie się dowiem :D

      Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Zmiany fajne :) U mnie też kolorystycznie inaczej od jakiegoś już czasu (ale w obrębie wakacji). Choć bardzo jestem za dramami to kpop jeszcze mnie do siebie nie przekonał, choć mam kilka ulubionych piosenek - ale nie zespołów.

    Pozdrawiam Zakładka do Przyszłości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Czekałam na choć jeden komentarz. :) Zaraz wpadnę na inne blogi i też Twój oczywiście, ostatnio mało mnie było i u siebie i u innych :(

      Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Dzięki, teraz do końca dnia będzie mi rozbrzmiewał w mózgu Edek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba dobrze, ja lubię, gdy mi w głowie rozbrzmiewa :)

      Pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)