Wyniki konkursu #3


Cześć,
dziś miałam za wiele pomysłów w głowie na post, żadnego jednak nie potrafiłam wykończyć. Z tego powodu zaprezentuję Wam dziś wyniki konkursu ;) Wiem, że powinny pojawić się już dawno, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie. ;)
W konkursie wzięło udział 23 osoby, czyli naprawdę sporo! ;) Dziękuję za skomentowane wpisy, niby można było zyskać dodatkowy los, ale w końcu nie wszyscy się o niego pokusili :)

Dobrze, dobrze nie będę już przedłużać. ;)


Zwycięzcą losowania jest numer 3, czyli:
Martyna K.

Serdecznie gratuluję! ;)

Pozdrawiam,
Patrycja

PS. Włączyłam właśnie film z roku 1997, tyle late minęło... ;) Czuję się już stara. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)