Wyniki konkursu #2

Cześć,
przepraszam od razu, że na wyniki musieliście tyle czekać, ale miałam bardzo, bardzo trudny wybór. Różnorodność prac(bo trafiały do mnie i rysunki) była wielka i niezmiernie miło było mi poznawać Wasze pomysły i interpretacje tematów. ;)



Zwycięzca może być jednak tylko jeden, a jest nim:
Patka

Gratuluję serdecznie!

Możesz się zgłosić na maila(patrycja.dorotka@gmial.com), jeśli to widzisz i podać mi adres, który przekażę wydawnictwu, jeśli nie ja postaram się napisać do Ciebie jutro. Jeszcze raz gratuluję i zapraszam do czwartego konkursu z Niegrzeczną przyjaźnią. ;)

Pozdrawiam,
Patrycja.

Komentarze

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)