Wakacje z Feerią Young - konkurs dla bloggerów



Cześć,
dziś przychodzę do Was z ogłoszeniem. Właściwie mnie tu nie ma, jest to post zaplanowany, gdyż ja bawię się na weselu, ale mniejsza o to. Mam ogłoszenie dla blogerów książkowych. Są tu jacyś? No pewnie!


Pewnie większość z Was już słyszała, ale wydawnictwo Feeria Young organizuję konkurs właśnie dla nas! :) Nagrody są zacne! Ich łączna kwota wynosi ponad 800 złotych. Pewnie już zastanawiacie się, co trzeba zrobić? :) Otóż naprawdę niewiele, do tego zadanie jest ciekawe. Trzeba się wcielić w rolę pisarza i stworzyć opowiadanie, w którym będziesz Ty i jeden z bohaterów książek Feeria Young! ;) Proste? ;)

Poniżej dokładniej wyjaśnię, o co chodzi: 

Zadanie konkursowe:

Wakacyjne opowiadanie z bohaterką lub bohaterem powieści wydanej przez Feerię Young. 
Magia, wilkołaki, czarownice... Dystopia i mroczne potyczki, czy może jednak wakacyjna miłość i happy end? To, co wydarzy się w te wakacje zależy teraz tylko i wyłącznie od Ciebie! Wyobraź sobie, że pakujesz się właśnie na wakacje, które planowałaś / planowałeś skrupulatnie przez ostatni rok. Oczywiście połowa zawartości Twojej walizki to książki, ale... w ostatniej chwili okazuje się, że będziesz miała / miał towarzystwo! Kto to będzie? To także zależy tylko od Twojej wyobraźni :)

Napisz wakacyjne opowiadanie!!!

Bohaterowie: Ty i jeden dowolnie wybrany bohater / bohaterka z książki wydanej przez Feerię Young. Może to być bohater pierwszo­ lub drugoplanowy. Możesz wybierać zarówno spośród nowości wydawniczych, jak i ze starszych pozycji.  Wybierzcie się razem na wakacje, a Ty spisz Wasze przygody w formie opowiadania. Czy to będzie wypad do Nowego Jorku z Eden z DIMILY, czy mroczna przygoda z Dellą z Wodospadów – ważne, żeby sporo się działo!

Opublikuj opowiadanie na swoim blogu. Mile widziane zaskakujące zwroty akcji, dialogi i ... happy end, bo przecież dobrze jest mile wspominać wakacje :)

OTO NAGRODY!

I miejsce: bon o wartości 500 pln *
 II miejsce: bon o wartości 200 pln *
III miejsce: bon o wartości 100 pln * 
Wyróżnienia: 3 x torba Feerii Young + zakładka do książki 

(łącznie *bon na zakupy do wybranej sieci: Empik, Zara, Reserved, H&M, Rossmann, Sephora, Orsay)


Czas trwania konkursu:
22 lipca - 21 sierpnia

Wyników spodziewajcie się do 31. sierpnia! 



Niedługo zabieram się za pisanie, a Wy? ;)

Komentarze

  1. Ja po wakacjach - jeszcze zdążę, a może w podróży najdzie mnie wena! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy konkurs ;) Tylko, która książka byłaby dobra? :D Trzeba pomyśleć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Może się skuszę. Nawet jeśli nie to z chęcią przeczytam Twoje opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam ten konkurs i nawet przez chwilę się nad nim zastanawiałam, ale jednak zrezygnowałam. A za Ciebie bardzo mocno trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo! To już wiem, czym się zajmę w przyszłym tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)