To nie jest dieta. Pokonaj swojego potwora

Weź się za siebie.

Lubicie wyzwania? Ja, jako osoba mało zorganizowana i dość chaotyczna często je sobie stawiam, by bardziej usystematyzować swój dzień. Moje lenistwo często doprowadza jednak do tego, że nie chcę mi się czegoś zrobić. Postanowiłam więc spróbować czegoś innego, czegoś, co zmotywuję mnie do ćwiczeń, zadbania o siebie i o moją kondycję.

Pomocą miała być dla mnie książka To nie jest dieta. Pokonaj swojego potwora. Tytuł adekwatny do personifikacji mojego lenistwa. Anna "Wilczo Głodna" Gruszyńska stworzyła publikacje, która przez 30 dni ma nas zmotywować, pokazać, że każdy z nas może w 30 dni zmienić swoje nawyki.

Cała powieść jest niezwykle kolorowa, zabawna i naprawdę pomaga w wykonywaniu zadań. Już pierwsze strony pokazują czytelnikowi, jak wiele ma i że powinien być za to wdzięczny. Sądzę, że to idealna książka dla Polaków, którzy lubią narzekać(ja czasem też), ta książka niszczy ku temu powody.

To nie jest dieta jest naszą własną grą. Walczymy w niej z osobistym potworem, który na starcie ma nad nami przewagę 100 punktów, którą codziennie, dzięki wykonanym zadaniom możemy niwelować aż w końcu kończąc wyzwanie i wykonując wszystkie zadania, możemy go pokonać. Pewnie wielu taka gra poruszy ambitną i chętną do rywalizacji strunę.

Jak na razie jestem dopiero na początku mojej drogi, przez wesele, które odebrało mi weekend z życiorysu, musiałam przerwać wykonywanie zadań, jednak To nie jest dieta bardzo mi się spodobała i planuję znów zacząć moją walkę.

Nie wspomniałam jeszcze o najważniejszym. Wydanie zawiera też naklejki, dzięki którym mogłam poczuć się jak dziecko wypełniając dzienne podsumowanie ćwiczeń, jadłospisu i humoru. Najlepiej więc rano czytać sobie zadania, w dzień je wykonywać, a wieczorem to wszystko zapisywać.

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Nie spodziewałam się, że dzięki Pokonaj swojego potwora będę tak zmotywowana i chętna do wykonywania zadań. Na pewno ukończę rozpoczętą pracę nad sobą, swoją kondycją i regularnością.
Ocena: bardzo dobra [5/6]

Za możliwość sprawdzenia się dziękuję księgarni Tania Książka.


Tu kupisz: klik!
Autor: Anna Gruszczyńska
Tom: -
Wydawnictwo: SQN
Ilość stron: 240
Cena: 32,90zł
Skąd: własna biblioteczka

Wnętrze:

Chwila relaksu

Narysuj swojego potwora

Codzienne podsumowanie

Rozpoczęcie jednego z dni

Walcz sam/a ze sobą!

Komentarze

  1. Książka nie dla mnie, ale pod względem graficznym zapowiada się bardzo atrakcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może taki poradnik by mi się przydał? :) Te naklejki mnie przekonały :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o tej książce, ale wygląda zachęcająco. A zmotywować się bywa czasami naprawdę bardzo ciężko XD

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, ale świetny tytuł! :D Muszę się mu bliżej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, świetne! Motywowanie się przy pomocy dziecięcych sposobów jest fanatyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)