stosik urodzinowy (6)

Cześć,

dziś dodam zdjęcia moich urodzinowych prezentów, jak się pewnie domyślacie nie zabrakło w nim książek, ale trafił się też inne rzeczy. Zaraz zobaczycie :)


Chyba nie muszę pisać tytułów, sądzę, że są dobrze widoczne. Za książkami postawiłam  storczyka, śliczny, co nie? Jest dużo wyższy i jeszcze okazalszy, ale postawiłam go trochę niżej, by wszystko było ładnie widać. 
I jeszcze inny prezent, moja koleżanka musiała włożyć w niego dużo pracy, pokażę Wam:

Przepraszam, tu trochę gorsza jakość. Na obrazku widać Thorina Dębową Tarczę. Świetnie jej wyszedł. Jestem dumna, że mam takich przyjaciół, sama nie umiem nic namalować, w głowie wszystko pięknie, ładnie, ale jak trzeba przelać to na papier to nie wychodzi. :)

Jak podobają Wam się, czytaliście, któreś książki, oglądaliście Hobbita lub czytaliście książkę? Jak wrażania?

Pozdrawiam. 

Komentarze

  1. Z chęcią przeczytałabym "Próby ognia" (choć najpierw muszę kupić pierwszą część ^u^), "Miasto zagubionych dusz" i "Czerwień rubinu". Rysunek jest prześliczny! <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszą część zamierzam ponownie przeczytać do zrecenzowania, by jakaś spójność była, potem zabiorę sie za ten tom, choć już sie nie mogę doczekać :P

      Usuń
  2. ja psa porządnie nawet nie narysuje :c

    "Czerwień rubinu" czytałam - fenomenalna książka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też muszę się zaopatrzyć w "Więźnia labiryntu".
    Hobbita czytałem, film oglądałem - podobał mi się, chociaż jak dla mnie odrobinę za długi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty rewelacyjne. Czerwień rubinu i Próby ognia to moje marzenie :-)
    Storczyk ślicznym też mam podobnego, jestem miłośniczką tych pięknych roślinek i zawsze wypatruje jakichś oryginalnych kwiatów - bo trochę już tego kwiecie mam :-)

    Rysunek bardzo udany, pogratulować przyjaciółce talentu, i pogratulować Tobie takich przyjaciół. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  5. "Królestwo cieni" i "Zatruty tron" to książki, które z chęcią bym przeczytała :) Storczyk jest śliczny! Wspaniałe prezenty :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam nic, super prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same wspaniałe pozycje. Zazdroszczę *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Na "Próby ognia" szukam czas już od początku wakacji. Oczywiście pierwsza część przeczytana.
    A reszty książek nie znam...
    Naprawdę piękny rysunek ;D. Jak sądzę, zapewne jedna i druga podkochujecie się w Dębowej Tarczy ;D?

    Pozdrawiam!
    Melon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ja :P Ona woli Kiliego lub Fieliego, ja nie potrafiłąm zapamiętać, który to, który :P ;)

      Usuń
  9. Świetne prezenty :) Same cudowne tytuły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałąm Czerwień Rubinu :) Bierz się za nią natychmiast, rewelacyjna seria!
    Wspaniałe prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwień rubinu, Miasto zagubionych dusz już za mną, teraz zabieram się za Zatruty tron, mam nadzieję, że niedługo napisz eo nim więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale jakbym miała taki stosik to pewnie obróciłabym go strasznie szybko. Rysunek - perfekcyjnie dopracowany !
    Pozdrawiam Just Me

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety jeszcze nie przeczytałam "Miasta zagubionych dusz" ale jak już będę czytać to całą serię od początku do końca, bo jest ona jedną z moich ulubionych serii. :) Rysunek jest genialny. :D Z chęcią również przeczytałabym "Czerwień rubinu" ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)