Podsumowanie lutego

Witam,

Czas na policzenie i wypisanie książek, które przeczytałam w tym miesiącu. Niestety nie było ich dużo. Trochę czasu zajmowała mi nauka geografii, na konkurs, a potem nadrabianie zaległości w szkole. Na pewno nie był to najbardziej udany miesiąc.

Dziękuję bardzo za komentarze, które zostawiacie pod moimi postami, każdy z nich miło mi się czyta. W styczniu lista obserwatorów wzrosła do 30 osób, czyli 7 osób postanowiło częściej odwiedzać mojego bloga. Mam nadzieję, ze Wam się spodobał. w lutym odwiedziło mnie aż 821. Dziękuję za wszystko.

Teraz czas na podsumowania czytelnicze. W tym miesiącu przeczytałam zaledwie 3877 stron, czyli na dzień tylko 138. Jest to wynik prawie o połowę słabszy niż w styczniu.

Lista książek przeczytanych w styczniu:

1. "Felix, Net i Nika oraz Świat Zero" Rafał Kosik[zrecenzowana]
2. "Magiczna Gondola" Eva Voller[zrecenzowana]
3."Poczwarka" Dorota Terakowska[zrecenzowana]
4. "Zatruty tron" Celine Kiernan[zrecenzowana]
4."Misja Ambasadora" Trudi Canavan[w trakcie pisania]
5. "Imieniny" Małgorzata  Musierewicz[zrecenzowana]
6. "Pokolenie Teresy" Elżbieta Jackiewiczowa[niezrecenzowana]
7. "Widuję ich w snach" Bernard Gotfryd[niezrecenzowana]
+dwa tomiki mangi(tu nie liczę stron)

Książki powtórzone w tym miesiącu:

1."Błękit szafiru"(Trylogia Czasu) Kertin Gier[zrecenzowana]
2."Zieleń szmaragdu"(Trylogia Czasu) Kertin Gier[niezrecenzowana]
3."Harry Potter i kamień filozoficzny" J. K. Rowling[w trakcie pisania]

Napisałam również 9 recenzji(w tym jedną mangi, dwie zaległe z poprzedniego miesiąca)+ dwie rozpoczęłam.
Kompletnie nie miałam na pisanie czasu, więc czeka na mnie sporo opinii do napisania.

Wybory książki, która była naj...:
Największym rozczarowaniem: "Magiczna Gondola"
Najgorszą książką: "Widuję ich w snach"
Najlepszą książką: "Zatruty tron"

Mam wielką nadzieję, że następny miesiąc będzie lepszy.

A jak Wam minął miesiąc? 

Komentarze

  1. Bardzo dobry wynik. Trudno żeby w każdym miesiącu czytać po 20 książek. Wiadomo, recenzent też człowiek, ma szkołę/pracę, naukę :)
    Czekam na recenzję "Misji Ambasadora" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny wynik :D
    ja przeczytałam 6 książek i 111 stron na dzień i jestem bardzo zadowolona.

    życzę owocnego marca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję takiego wyniku ;P. Nie wiem ile przeczytałem, ale zdecydowanie za mało ;D.

    Pozdrawiam!
    Melon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to mnie wszyscy powtarzają - nie liczy się ilość, a jakość i podpisuję się pod tym, ale wiadomo... miło przeczytać więcej. Czekam na kolejne recenzje ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jakościowo też słabszy, aż 4 książki mało mi się spodobały i nawet mnie nudziły, ale trzy z nich musiałam przeczytać.

      Usuń
  5. Albo jestem ślepy, albo mój poprzedni komentarz zaginął w akcji... no nic, napiszę jeszcze raz :).

    Gratuluję takiego wyniku ;P! Ja nie pamiętam ile książek przeczytałem w lutym, ale na pewno za mało ;D.

    Pozdrawiam!
    Melon ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wynik i tak świetny :) Mnie miesiąc minął umiarkowanie, czyli jest dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wynik :) Gratuluję i trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wyniki, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Felix, Net i Nika... dlaczego kompletnie nie toleruję tej książki? Jakoś tak... nie przypadła mi do gustu.

    A co do książek powtórzonych... Chyba jeszcze raz przeczytam sobie całą Trylogię Czasu...

    zapraszam do nas
    laweczkapodczatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie będę się zabierać za Trylogię Czasu. Chociaż jeszcze jej nie zaczęłam, to już żałuję, że na własność mam tylko 1. tom, a kolejne dwa muszę oddać w terminie do biblioteki :(
    A wyniki i tak świetne! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)