mega stosik (7)

Cześć,

Dziś chcę Wam pokazać kolejny stosik, pewnie bym tego nie zrobiła, choć mam górę książek z biblioteki, ale dziś właśnie dostałam paczkę z własnymi książkami, postanowiłam dodać i te książki i te.


Trochę słabo widać, więc napiszę, co, jak i skąd ;)

Od lewej, góra:
"Harry Potter i Komnata Tajemnic" jestem z tą serią zacofana bardzo, jakiś rok, bądź wcześniej przeczytałam pierwszą część, ale teraz zamierzam ją skończyć, filmy obejrzałam już po kilka razy, a czytając i tak miałam wielką radochę. (Wypożyczona z biblioteki.)

"Książę cierni" leży już u mnie dość długo, wypożyczyłam, bo kiedyś czytając opis i kilka recenzji spodobała mi się, jak na razie cały czas ją odkładam.

"Łotr" kolejna część trylogii Zdrajcy, pierwszą część uznałam za prowadzenie, mam nadzieję, że tu akcja sie rozwinie. (Również z biblioteki.)

"Nieświadomy mag" Uwielbiam książki o magii, więc chciałam zobaczyć, czy ta mi sie spodoba. (Biblioteka.)

"Zwiadowcy. Cesarz Nihon-Ja" uwielbiam tą serię, bardzo ciekawi mnie, co wydarzy się w 10 już tomie. Zbliżam się niestety do końca serii, strasznie żałuję, że niedługo będę musiała rozstać się z Willem, Haltem, czy Horacym...  (Również z biblioteki.)

Prawa, od góry:
"Pokolenie Teresy" Wypożyczyłam ją tylko dlatego, że zgłosiłam sie na konkurs czytelniczy, jednak teraz czytając(bo właśnie tą książkę teraz czytam) wydaję się ciekawa, na pewno podoba mi sie bardziej niż "Kamienie na szaniec", a to podobna tematyka. Do tego w książce dużym plusem, przynajmniej dla mnie, jest to, że akcja dzieje się w Radomiu, bardzo blisko mojej miejscowości, więc gdy odwiedzają mniejsze miejscowości wokół tego miasta, wiem mniej więcej, gdzie się one znajdują, łatwiej mi to przyswoić.

"Jutro 4" wypożyczyłam ją w zeszłym tygodniu, jednak nawet nie miałam czasu zacząć, a poprzednia część tak ciekawie się skończyła...

"Imieniny" czytaliście serię Jeżycjady, ja kilka książek, gdy byłam sporo młodsza, mam nawet jedną w domu, kiedyś chyba na urodziny dostałam, lubiłam humor autorki i bohaterów. Miło było wrócić. Książce musiałam przeczytać na konkurs czytelniczy, jednak nie było to żadne wyrzeczenie, dzięki temu chcę wrócić do tej serii jeszcze raz.

"Hobbit, czyli tam i z powrotem" to mój nowy zakup, namówiłam mamę, gdyż będę ją omawiać w szkole, muszę zacząć czytać, bo mamy podobno jeszcze tydzień, a nie wiem, czy na pewno pójdzie mi z nią tak łatwo.

"Pretty Little Liars. Kłamczuchy" od dawna chciałam przeczytać tą serię, a jakoś nie miałam okazji, jakiś czas temu pojawiła sie promocja na znak.com.pl i skorzystałam(razem z trzema książkami poniżej).

"Przez burze ognia" książka bardzo mnie zainteresowała, a do tego uwielbiam takie klimaty, dystopie, antyutopię, to zaraz przy fantastyce mój ulubiony gatunek.

"Delirium" i "Pandemonium" słyszałam, że to dobra seria, wiele osób już ją dawno przeczytało, więc postanowiłam kupić dwa tomy od razu, ciekawe czy dobrze zrobiłam...

Którą polecacie, czytaliście już coś z tego stosika? Coś Wam przypadło do gustu?

To jak na razie wszystko, życzę Wam miłego dnia, a ja idę uczyć się pytań i odpowiedzi na bierzmowanie...
Patrycja

Komentarze

  1. Mnie interesuje Delirium i Pandemonium :) Chętnie przeczytam recenzję tych tytułów :) Bardzo fajny stosik! Zyczę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zdobycze, chętnie bym Ci je zabrała. Czekam na recenzje. (:

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pewna, że pokochasz "Harry'ego", a jeszcze bardziej "Delirium" i "Pandemonium" - polecam te książki całym sercem! <3
    zazdroszczę "Przez burze ognia", oj jak zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  4. "Harry'ego" na pewno polubisz- to klasyka fantastyki :)
    Ukradłabym "Delirium" i "Pandemonium" o książkach dość głośno, więc czekam na recenzje :)
    Zabrałabym też "Przez burze ognia" :)
    No i twórczość pani Canavan, mam na jej książki ogromną ochotę, więc również czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na Twoje recenzje "Delirium", "Pandemonium" i "Przez burze ognia" - posiadam i nie mogę się doczekać, aż przeczytam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. nie powiem, stosik bardzo imponujący ! *o* nie ukrywam że z chęcią ukradłabym ci delirium i pandemonium, poluję na te książki!
    Harrego Pottera mam już trzecią część za sobą, ciekawa seria. JUTRO przeczytałam pierwszą część i nie porwało mnie co nie znaczy że nie bd kontynuować serii - bo będę. Zwiadowcy. hmm chyba mam dwie książki za sobą ii no ciekawa seria jak na razie :>
    Wiesz co bym ci jeszcze ukradła? BURZE OGNIA i PLL. no normalnie pozazdrościć takich ciekawych pozycji ! :o czekam na recenzje <3
    zapraszam do mnie i liczę na rewanż jeśli chodzi o obserwacje :D http://mojswiat-ksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ALE FAJNE! Naprawdę dużo interesujących książek tu widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przez burze ognia z pewnością warto przeczytać, a ja mam czytać Jutro 5 tylko jakoś nie mogę się zabrać;p

    OdpowiedzUsuń
  9. "Nieświadomego maga" ciągle mijał przechodząc pomiędzy regałami w moim Empiku i strasznie jestem tej książki ciekaw ;). Życzę mega przyjemnych lektur ;D!

    Współczuję Ci tych pytań na bierzmo... Ja w swojej parafii ich nie miałem, jeeeej ;P.

    Pozdrawiam!
    Melon

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały stosik.
    Ostatni przeczytałam całą serię Zwiadowców i żałuję, że pożegnałam się z Willem, Haltem, Horacym.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Delirium i Pandemonium ostatnio trafiło na moją półkę. Mam nadzieję, że PLL ci się spodoba, gdyż ja uwielbiam tą serie. Zazdroszczę Przez burze ognia i Hobbit, czyli tam i z powrotem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)