Zapowiedzi kwietnia 2020 kpop [1. Połowa miesiąca]

Dziś krótko i na temat, jako że wczoraj dodałam żart, to dziś poważnie... Czas na zapowiedzi 💜

1: AleXa [Mini Album]
1: TOO - Magnolia - Reason for being : 仁 (DEBUT)
1: Hong Jinyoung
1: Ji Jinseok - Half&Half [Mini Album]
1: Kwon Jin Ah - 뭔가 잘못됐어 [Single]
2: ONEWE - 모르겠다고 - 3/4 [Mini Album]


Bardzo czekam na ten comeback, jestem wielką fanką Hwasy, a muzykę Onewe 
Też bardzo lubię, oby piosenka odniosła sukces. 

3: Bandage (DEBUT)
6: Changmin (TVXQ) - Chocolate [Mini Album] (DEBUT)
6: (G)I-DLE - OMG - I Trust [Mini Album]

Czekam na powrót dziewczyn w mrocznym stylu, dwa ostatnie comebacki to nie było to, liczę, że będzie mocne brzmienie i szał.

7: cignature - ASSA (cignature debut lead single B) [Single]
7: Stella Jang - STELLA I [Album]
9: WINNER - Remember [Album]
14: CRAVITY - Hideout: Remember Who We Are (DEBUT)
14: GIRLKIND - Future [Single]


Resztę zespołów przesłucham, ale nie są to moje najważniejsze typy. Zobaczymy, co pokaże czas. Teraz tylko niech TXT ogłosi datę powrotu ❤️

Komentarze

  1. Teraz po comeback BTS to będzie wysoka poprzeczka dla wszystkich :)
    P.S.: Kiedy nastąpiła zmiana nazwy bloga? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, ciężko w ogóle wygrać w Music Show i wejść wysoko w rankingu.

      Zmiana zaszła w tym miesiącu :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)