Moja kolekcja kpop kwiecień 2020

Rozrasta się bardzo szybko... 

Mniej więcej w lipcu w zeszłym roku prezentowałam Wam moją kolekcję kpop, od tego czasu pojawiło się u mnie bardzo wiele nowych albumów, część sprzedałam, więc półki z 2 przeszły na 6... Z czego 3 półki zajmują płyty i DVD BTS. Ale pokażmy całość. 


Zacznę od półki mieszanej, czyli łączącej wiele grup. Po pierwsze mam wszystkie albumy Stray kids, po jednej wersji, w końcowych po limitowanej. Trzymam też swój ulubiony album EXO - Universe, został jako ostatni. Wszystkie wydane płyty The Rose, w tym solo Sammy'ego. Mam również ulubioną okładkę solo Teamina i solowe okładki Taeyonga, mojego biasa z SM. Zostawiłam sobie Regulate oraz amerykańską wersję pierwszego mini SuperM. Nie mogę się doczekać jego pierwszego albumy solo, czy mogłabym liczyć, że to będzie w tym roku? 


Czas na mój trzeci ulubiony zespół. Po koncercie ATEEZ w Polsce pokochałam ich całkowicie. Mam wszystkie wersje ich albumów, seasons greeting oraz lightstick, który mam nadzieję użyć na koncercie, gdy wszystko się uspokoi. Niedługo dotrze do mnie również album japoński, ale zdecydowałam, że nie będę ich zbierać... 


Teraz czas na drugi ulubiony zespół. TXT to najukochańsze dzieci, a Taehyun to moje dziecko. Kocham go całkowicie. Mam wszystkie wydane albumy, w tym albumy japońskie, pierwsze seasons greeting, phootobook, jedną z gazet z okładką z nimi(niedługo dotrze do mnie kolejny), lightstick oraz merch z pierwszego koncertu. Staram się kupować wszystko, co mogę, bo to najukochańsze dzieci... 


W ostatniej części chciałam dodać merch BTS. Jest go już rak dużo, że rozłożyłam go na trzy półki, na których starałam się ułożyć go kolorami. Na najwyżej półce są tylko czarne, ogółem ciemne płyty i nie tylko. Mam tu mini photobook z japońskiej trasy Wings, dwie gazety Billboard, wersja grupowa i JK, lighstick oraz lightsring, ostatni Summer Package(planuje jeszcze kupić ten z zeszłego roku), najnowszy fanclub box, a także płyty: debiutancka, Darnger, Wings, komplet Tear i BTS World. 

Niżej postawiłam jasny merch. Mamy tutaj seasons greetings i kalendarz, gazetę Polityka z artykułem o BTS, single japońskie, wszystkie jakie mam, do tego Young Forever białe, ORUL8,2? oraz prawie wszystkie wersje Answer i Her. 

Na dolnej półce najbardziej kolorowe gadżety. W tym Memories 2018(za jakiś czas będę polować na te z ubiegłych lat), które kocham najbardziej, japoński album, dwie wersje YNWA, School lub affair, Persony wszystkie oraz kilka książek powiązanych z BTS. Z tyłu stoi również FunkoPop JK, którego uwielbiam.

W tym miesiącu mają do mnie dotrzeć jeszcze 4 wersje 7, Winter Package i kilka dodatków, wszystko związane z BTS. Czekam na comeback TXT, by móc kupić również ich płyty, ale wolę żeby odbyło się to, kiedy sytuacja się uspokoi z wirusem. 


Chciałam dodać również filmiki z kolekcją kart, bo zebrało się ich zdecydowanie za dużo na zdjęcia. 



Ode mnie to dziś tyle, kolejny update za jakiś czas :)

Komentarze

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)