Podsumowanie lipca 2019
W lipcu chciałam czytać więcej, jednak nie udało mi się, miałam też cel, by dodawać post na bloga codziennie, to niestety również mi się nie udało. Jednak i tak jestem z siebie dumna, bo postów pojawiło się naprawdę sporo i na pewno mieliście, co czytać, bo ja miałam o czym pisać.
Przeczytane książki:
1. Rdza - Jakub Małecki
2. BTS i ja. Nieoficjalny akctivity Book
3. Przysięga ze złota - Valentina Fast
4. Nie chcę Cię stracić - Abbi Glines
5. Jak upolować faceta? - Janet Evanovich
5 książek w tym miesiącu to i tak niezły wynik, bo miałam cały miesiąc praktyk, na których nieszczególnie mogłam czytać, a także założyłam sobie Netflixa, a co za tym idzie, masa seriali stała się dla mnie dostępna. Każda z książek została przeze mnie zrecenzowana, więc możecie poczytać sobie spokojnie o moich wrażeniach na temat książek.
Przesłuchane płyty:
1. Stray kids - Yellow Wood
2. iKon - The new kids
3. NCT 127 - We are superhuman
Chciałam trochę nadrobić recenzję, miałam dodać aż 4, ale tu też plan spalił na panewce, w sierpniu przygotujcie się na więcej recenzji, bo przyjdzie mi wiele płyt... W tym kilka wersji japońskiego singla BTS ;)
Obejrzane seriale:
1. Breaking Bad sezon 2 odcinek 2
2. Jane The Virgin sezon 1 odcinek 1-3
3. Love, Death & Robots sezon I odcinek 1-18 [skończone!]
4. iZombie sezon I odcinek 8-10
5. One Day at a Time sezon II odcinek 4-13 [skończone!]
6. Dark sezon II odcinek 1-8 [skończone!]
7. One Day at a Time sezon III odcinek 1-13 [skończone!]
Wińcie Netflixa, to naprawdę jego wina, że aż tyle zdążyłam obejrzeć. Jak widzicie skończyłam aż 4 seriale, każdy z nich dobry i na pewno o nich napiszę, o części moje zdanie już znacie. W sierpniu skończę na pewno Breaking bad oraz iZombie, zaś w planach mam też Stranger Things 3, Atypowy 2, Czarne lustro 2, Dom z papieru... Ojej, oby starczyło mi czasu...
Obejrzane dramy:
1. Weightlifting Fairy Kim Bok Soon odcinek 1-16 [Korea, skończone!]
2. History sezon III odcinek 1-20 [Tajwan, skończone!]
3. Kakafukaka odcinek 1-10 [Japonia, skończone!]
4. Coffee and Vanilla odcinek 1-3 [Japonia]
5. Hotel del Luna odcinek 1-2 [Korea]
6. Moment of eighteen odcinek 1-4 [Korea]
7. My Absolute Boyfriend odcinek 17 [Korea]
Kolejny problem z Netflixem, choć tu winię siebie najbardziej, bo wiele produkcji oglądałam z nudów po prostu. Niezwykle spodobały mi się dwie nowe dramy z tego miesiąca, na pewno będę kontynuować ich oglądanie.
Obejrzane programy:
1. Run BTS odcinek 78-81
2. Weekly Idol sezon III odcinek 27
W tym względzie nie szalałam, gdyż były inne możliwości oglądania, a też nie pojawiali się interesujący dla mnie goście w show. Chociaż mam już kilka odcinków do nadrobienia, bo NCT Dream miało comeback i pojawili się w dwóch programach.
Obejrzane anime:
1. One Punch Man sezon II odcinek 12
2. Black clover sezon I odcinek 1
3. The disastrous Life of Saiki K. odcinek 1-2
Lubię oglądać anime, ale jakoś zawsze to odkładam, teraz jednak zaczęłam dwa nowe, w tym Black clover bardzo w moich klimatach, więc będę kontynuować na pewno.
A jak u Was zakończył się lipiec?
W lipcu udali mi się sporo przeczytać i pozwiedzać.
OdpowiedzUsuń