Do połuchania #8


Hej, od ostatniego postu w serii minęło trochę czasu, ale co miesiąc dodaję posty na temat kpopu i trochę zapominam o innej muzyce, której słucham, a wciąż obserwuję sporo innych artystów. Dziś dodam więcej niż 5 utworów, bo trochę się jednak tego nazbierało, a nie wiem, kiedy dodam kolejny post. Zdradźcie potem w komentarzach, ile z nich znacie. 



Kocham tę dwójkę, razem stworzyli piosenkę obok, której trudno przejść obojętnie. "Dance to this" i  nawet trudno odmówić... Troye ma świetny głos, ale Ariana - ten duet to niebo. A i teledysk też intrygujący, trochę retro, na pewno warto spojrzeć. 



Czas na Taco, niektórzy go nienawidzą, ale ja ostatnio naprawdę polubiłam, lubię jego rap i teksty, a tutaj kocham bit. "Anja" ma na początku taki wyjący instrument, który mnie fascynuję. Polecam przesłuchać i czekam na bilety na koncert w Warszawie, bo jak na razie nic o tym nie słychać, a ja chętnie się wybiorę. Polecam przesłuchać całą płytę "Cafe belga" i te kilka później dodanych kawałków, są równie dobre. 




Czas na moje totalne guilty pleasure - Jakie Chan. Ta piosenka jest typowo imprezowa, ale słucham jej zawsze z przyjemnością.  A jeśli chodzi o teledysk to wolę ten z lyric video ;)



Może Was to zadziwić, ale ostatnio zaczęłam słucham latino popu i naprawdę kocham bit tej piosenki, pewnie słyszeliście gdzieś w radio. Kolejny dobry kawałek do tańczenia i na imprezę. 



Gdy tylko włączyłam "Małomiasteczkowy" teraz, by mieć tło do napisania tych kilku słów, przypomniałam sobie, że już w grudniu idę na koncert i jestem przeszczęśliwa! Nie mogę się doczekać usłyszeć ten kawałek na żywo. Były dni przed sesją, kiedy słucham po kilka razy dziennie. 



Nie wierzę, że jeszcze nie dodałam tutaj tej piosenki. Dla mnie to złoto i diamenty i bardzo żałuję, że nie udało mi się kupić biletów na koncerty(szły jak ciepłe bułeczki). Trio zdecydowanie różnych głosów i charakterów, ale panowie pokazali, że można. Koncerty z ich udziałem musiały być genialne!


Kolejny artysta, a właściwie zespół, na którego koncert wybieram się, choć dopiero w przyszłym roku. "Jumpsuit" to świetny kawałek, ale to jak zawsze w przypadku Twenty one pilots, chyba nie mają kawałka, który by mi nie podszedł. Aby doczekać do lutego... Teraz tylko słuchać całego albumu.


Na koniec Maroon 5, którzy również mają koncert w przyszłym roku, jednak nie wybiorę się chyba ze względu na bardzo wysokie ceny biletów... Mimo to "Girls like you" to teledysk, który uwielbiam, wszystkie pojawiające się tam kobiety są inspirujące, a sama piosenka wpada w ucho i nie może wyjść. Cieszę się, że tak często leci w radio, bo jest genialna! 


Ode mnie to dziś tyle, wyszło więcej niż 5, ale spodziewałam się tego... Które z tych piosenek lubicie lub które mi polecacie?

Komentarze

  1. Z tego zestawienia bardzo lubię "Dance to this". Prócz tego pokochałam najnowszy album Laurel, którą serdecznie polecam! 💕💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja młodsza kuzynka lubi Taco, więc mi też piosenki podrzuca. Muszę w końcu posłuchać ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)