TOP12: Ulubione piosenki 2017
Witajcie, ostatnimi czasy na blogu bywałam rzadko i jest mi z tego powodu naprawdę źle. Jakbym porzuciła część siebie, postanawiam, że czas z tym skończyć i zabieram się do działania. Niedawno pojawiła się recenzja fantastycznej książki polskiej autorki, do której serdecznie zachęcam, dziś zaś zapraszam na zestawienie moich ulubionych piosenek z tego roku.
(Poza tytułem pierwszym, kolejność przypadkowa)
(Poza tytułem pierwszym, kolejność przypadkowa)
1. The Rose - "Sorry"
Ta piosenka jest w moim sercu od wakacji, teledysk usłyszałam i zobaczyłam w dniu premiery i przepadłam! Całkowicie się zakochałam. Najcudowniejsza piosenka, jaką w życiu słyszałam, pięknie zagrana i zaśpiewana, słucham jej godzinami, codziennie towarzyszyła mi w drodze na uczelnię. Czekam na płytę chłopaków, na pewno pojawi się na mojej półce!
2. BTS(Jimin) - "Serendipity"
3. G-Dragon - "Untitled"
Ta piosenka to prawdziwy wyciskacz łez. Teledysk całkowicie zachwyca swoją prostotą, oddziałuje na emocje, uderza wręcz nimi. Tekst, który stworzył GD jest piękny, a muzyka doskonale go dopełnia. Chciałabym więcej takich utworów od lidera Big Bang.
4. BTS - "Mic drop"
Utwór, który najpierw pokochałam w wersji oryginalnej, potem zakochałam się w remixie. Myślicie, że dwie wersje to wszystko? Otóż nie. Piosenka ma ich już chyba 5, oryginał, trzy remisy i japońską... Można się pogubić, ważne jednak, że wszystkie mają taką samą energię i podobny przekaz. Polecam zdecydowanie fanom Cypher ;)
5. BTS - "Spring day"
Ta piosenka zawsze sprawia, że muszę się nad nią głęboko zastanowić. Teledysk jest pełen smutku i bólu po stracie, którą doskonale możemy odczuć. Kocham jego głębię... A chłopcy śpiewają tu jak anioły(jak zawsze w sumie)!
6. Sunmi - "Gashima"
Kocham tę piosenkę za klimat koreańsko-indyjski. Ma w sobie to coś, co sprawia, że słucham jej naprawdę często. Energia, siła i świetny wokal! Do tego Sunmi jest taka piękna, nieważne co założy...
7. Camilla Cabello - "Havana"
Pokochałam tę piosenkę dzięki BTS, który ją polecali, potem nie mogłam przestać jej słuchać. Teledysk, który został dodany niedawno jest genialny! Nie mogłam przestać się uśmiechać, kiedy go oglądałam ;)
8. David Guetta, Justin Bieber, - "2U"
Kocham słuchać tej piosenki. Ostatnio pokochałam nowe kawałki Biebera, a ten należy do jednych z moich ulubionych, naprawdę! Cover JK to również cudo <3
9. Fall Out Boys, RM - "Champion"
Ta piosenka jest cudem! Totalnie się zakochałam w rapie RM i głębokim tekście utworu. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji słuchać, zdecydowanie to zmieńcie!
10. Eminem, Beyonce - "Walk on water"
Nie miałam pojęcia, który kawałek wybrać, z Pink, z Sheeranem... Ale ten zadziałał na mnie najmocniej. Kiedyś naprawdę uwielbiałam słuchać Eminema, teraz robię to okazjonalnie, ale nowy album od razu skupił moją uwagę.
11. Martin Garrix, Troye Suvan - "There for you"
Kolejny raz trafiłam na cudo przez JK. Ta piosenka leciała w tle jednego z filmików, a potem zaczęłam ją słuchać godzinami i wciąż kojarzy mi się z tym cudowym Jikookowym filmem. Uwielbiam!
12. Ed Sheeran - "Shape of you"
Kocham, słuchałam od początku roku i wciąż to robię, nie mogę przestać! Kocham styl Eda i to jak potrafi sprawić, że jego piosenki siedzą w głowie. O dziwo teledysk wolę ten, z tekstem ;) A Wy?
A jak przedstawiałaby się Wasza lista? :)
Shape of you kojarzy mi się z tygodniowym pobytem za granicą, toteż mam z tym utworem wieke świetnych wspomnień. Havana też jest super!
OdpowiedzUsuńPosłucham sobie w wolnej chwili :)
OdpowiedzUsuńNowa płyta Eda Sheerana jest naprawdę świetna, zróżnicowana, ale szybko wpadająca w ucho :)
OdpowiedzUsuńSame dobrocie! Dużo BTS, ale chłopcy na to w zupełności zasłużyli! No i wspaniała ,,Gashina" <3333
OdpowiedzUsuń