wtorek, 10 stycznia 2017

Wyniki konkursu na święta!


Hej,
dziś post, na który bardzo czekaliście, co doskonale wiem, gdyż na FP dostawałam wiadomości, czy wyniki już były, itp. :P Książki z poprzedniego konkursu już rozesłałam, tym razem jednak, jako że zgłosiło się 23 osoby, rozlosowałam jedną książkę. :) Może następnym razem będzie ich więcej :)


Nie będę się rozpisywać, napiszę jedynie, że zwycięzca wygrał książkę ufundowaną przez wydawnictwo Akurat, czyli "Serce z popiołu" :D Krąg podejrzanych niestety się zawęził...
Czas na wyniki, książkę wygrywa:

Joanna Strzelec

Gratuluję!

Czekam na maila z danymi do wysyłki :)

Zwyciężczyni zrezygnowała z wygranej, więc wybieram kolejną osobę, a jest nią:

 Elżbieta Bieniek

Gratuluję!

Pozdrawiam,
Patrycja


PS. Seriale na początku tego roku są mega! Oglądacie Sherlocka? Shadowhunters? Beyond? Taboo? :D Chcecie post z wrażeniami na świeżo z pierwszych odcinków? :D
PS2. Zapraszam na konkurs ze Slow burn  KONKURS tylko 24h!

11 komentarzy:

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.