Stosik #53
Hej,
dziś przychodzę do Was ze stosikiem.Wczoraj byłam na koncercie pod Pałacem Wielkiej Orkiestry i posłuchałam sobie kilku ciekawych wykonawców, dodatkowo obejrzałam cudowny pokaz fajerwerków, szaleństwo! Może to być dla Was zaskakujące, ale pomyślałam, że dzisiaj post ze stosikiem będzie idealny. :P
Książek będzie naprawdę sporo, powodem tego były święta, jedna część stosika zawiera tylko prezenty świąteczne, a przy okazji pozwala mi poświęcać się swojemu celowi na 2017, czyli czytaniu polskich autorów. :)
To prezenty od moich rodziców, siostry i chłopaka :) Szczęścia w święta nie było końca. Od rodziców książki zamawiałam sama, chłopak sprawił mi obudowę z Sherlockiem, a siostra kupiła książkę niespodziankę, kosmetyki i bańki mydlane! <3
Zacznę od góry:
1. Behawiorysta - powieść, która swoją tematyką całkowicie mnie fascynowała, od razu, mimo klimatu mało pasującego do świąt ją poznałam, trzymała w napięciu, wywoływała lęk, niepokój, a nawet obrzydzenie, gdyby nie postać głównego bohatera, która nie do końca mnie kupiła, wtedy na pewno byłaby jedną z najlepszych książek, jakie czytałam. Recenzja za jakiś czas.
2. Jak Cię zabić, kochanie? - książka, o której słyszałam same pozytywy, że pełna humoru, że lekka, że przyjemna, musiałam się przekonać. Właśnie ją czytam, by na spotkanie z autorem na początku lutego mieć, o czym mówić.
3. Przepowiednia - intrygujący opis książki, którą sprawiła mi siostra od razu mnie zainteresował, problemem jest jednak to, że to drugi tom serii i niestety to stoi na przeszkodzie bym poznała ten intrygujący thriller, muszę dokupić pierwszy.
4. Dziewczyna z dzielnicy cudów - kolejny krok ku czytaniu polskich autorów, seria z Dorą Wilk mnie nie kupiła, ale chciałabym spróbować z tą pozycją, szczególnie, że ta okładka jest genialna!
5. Gwiezdny pył - a jeśli już mówimy o cudownym okładkach... Długo czekałam na poznanie twórczości tego pisarza, a to piękne wydanie tylko zaostrzało apetyt. Przed serialem chcę poznać wszystkie jego książki, albo choć te trzy w pięknych okładkach.
6. Dary Anioła. Oficjalny przewodnik po filmie - nie jestem wielką fanką filmu, ale jako, ze kocham książki i zbieram rzeczy z nim związane, to nie mogłam sobie odpuścić, tym bardziej, że książka kosztowała 3zł.
Kolejny stosik tym razem z książkami recenzenckimi, które przywędrowały do mnie ostatnio. Trochę ich się nazbierało, ale cieszę się, że przeczytałam już większość.Znów zacznę od góry:
7. Sama się prosiła - mocna pozycja, której się obawiałam, a jednocześnie byłam bardzo ciekawa, moja przedpremierowa recenzja tutaj, a Wy książkę już możecie kupić. [wydawnictwo Feeria Young]
8. Śpiący giganci - niesamowita książka, takiej formy jeszcze nie czytałam i jestem pod ogromnym wrażeniem, muszę Wam o niej niedługo napisać. [wydawnictwo Akurat]
9-10. Pójdź na sąd boży, Umierasz i cię nie ma - dwa tomy serii, która również pomoże mi w postanowieniu tegorocznym, oby ten Pan pojawił się na targach. Ostatnio coraz więcej u mnie kryminałów, zauważyliście? [wydawnictwo Akurat]
11. Serce z popiołu - pozycja na konkurs, który został już rozstrzygnięty, jak dla mnie książka najsłabsza z trylogii, ale początek serii był świetny. [wydawnictwo Akurat]
12. Przewodnik po filmie oraz Galeria Postaci - dwie pozycje, które ciekawiły mnie po obejrzeniu filmu, to coś, co warto poznać przed obejrzeniem kontynuacji, fajnie mieć na półce, więcej wkrótce, bo już poznałam [wydawnictwo Galeria Książki]
13. PS. I like you - wydawało mi się, że ta pozycja była na zdjęciu, ale niestety. Najlepsza książka grudnia, zabawna pełna humoru premiera stycznia, zdecydowanie polecam i zostawiam Was z przedpremierową recenzją . [wydawnictwo Feeria Young]
Czas na pozycje, które albo wygrałam, ale sama kupiłam. Zdjęcie nie zawiera wiele pozycji, ale tylko one miałam pod ręką w domu, kiedy robiłam sesję. Znów od góry:
14. Sherlock i Upiorna Panna Młoda - kocham Sherlocka, co pewnie doskonale wiecie, a w empiku była promocja na ten odcinek, sprawdźcie, może wciąż upolujecie.
15. Fartowny pech - wygrana w konkursie u Agnieszki, czytam polskich autorów :)
16. Portret Doriana Graya - ponoć jedynego prawdziwego, a nie jakieś podróbki erotyczne... Wygrana w konkursie u Łukasza.
17. Pan Darcy nie żyje - książkę wypatrzyłam za pół ceny, nie mogłam nie kupić, bo po pierwsze polski autor, a po drugie nawiązania do Dumy i Uprzedzenia, którą kocham!
Ostatni stosik zawiera nowości z kiosku, które kupuję co dwa tygodnie.
18. Kapłanka w bieli cz.I - pierwsza książka z kolekcji, której nie czytałam :D
19-20. Królowa zdrajców cz. I i cz. II
21. Grawitacja - najnowszy tom, zapowiada się ciekawie.
22. Grzesznik - Razioli jest, więc na pewno jest dobrze!
22 nowe książki! WOW! Nie mogę się doczekać aż poznam wszystkie, jak na razie kilka już za mną i mogę się tym cieszyć. Które pozycje znacie, które chcecie poznać? :)
dziś przychodzę do Was ze stosikiem.Wczoraj byłam na koncercie pod Pałacem Wielkiej Orkiestry i posłuchałam sobie kilku ciekawych wykonawców, dodatkowo obejrzałam cudowny pokaz fajerwerków, szaleństwo! Może to być dla Was zaskakujące, ale pomyślałam, że dzisiaj post ze stosikiem będzie idealny. :P
Książek będzie naprawdę sporo, powodem tego były święta, jedna część stosika zawiera tylko prezenty świąteczne, a przy okazji pozwala mi poświęcać się swojemu celowi na 2017, czyli czytaniu polskich autorów. :)
To prezenty od moich rodziców, siostry i chłopaka :) Szczęścia w święta nie było końca. Od rodziców książki zamawiałam sama, chłopak sprawił mi obudowę z Sherlockiem, a siostra kupiła książkę niespodziankę, kosmetyki i bańki mydlane! <3
Zacznę od góry:
1. Behawiorysta - powieść, która swoją tematyką całkowicie mnie fascynowała, od razu, mimo klimatu mało pasującego do świąt ją poznałam, trzymała w napięciu, wywoływała lęk, niepokój, a nawet obrzydzenie, gdyby nie postać głównego bohatera, która nie do końca mnie kupiła, wtedy na pewno byłaby jedną z najlepszych książek, jakie czytałam. Recenzja za jakiś czas.
2. Jak Cię zabić, kochanie? - książka, o której słyszałam same pozytywy, że pełna humoru, że lekka, że przyjemna, musiałam się przekonać. Właśnie ją czytam, by na spotkanie z autorem na początku lutego mieć, o czym mówić.
3. Przepowiednia - intrygujący opis książki, którą sprawiła mi siostra od razu mnie zainteresował, problemem jest jednak to, że to drugi tom serii i niestety to stoi na przeszkodzie bym poznała ten intrygujący thriller, muszę dokupić pierwszy.
4. Dziewczyna z dzielnicy cudów - kolejny krok ku czytaniu polskich autorów, seria z Dorą Wilk mnie nie kupiła, ale chciałabym spróbować z tą pozycją, szczególnie, że ta okładka jest genialna!
5. Gwiezdny pył - a jeśli już mówimy o cudownym okładkach... Długo czekałam na poznanie twórczości tego pisarza, a to piękne wydanie tylko zaostrzało apetyt. Przed serialem chcę poznać wszystkie jego książki, albo choć te trzy w pięknych okładkach.
6. Dary Anioła. Oficjalny przewodnik po filmie - nie jestem wielką fanką filmu, ale jako, ze kocham książki i zbieram rzeczy z nim związane, to nie mogłam sobie odpuścić, tym bardziej, że książka kosztowała 3zł.
Kolejny stosik tym razem z książkami recenzenckimi, które przywędrowały do mnie ostatnio. Trochę ich się nazbierało, ale cieszę się, że przeczytałam już większość.Znów zacznę od góry:
7. Sama się prosiła - mocna pozycja, której się obawiałam, a jednocześnie byłam bardzo ciekawa, moja przedpremierowa recenzja tutaj, a Wy książkę już możecie kupić. [wydawnictwo Feeria Young]
8. Śpiący giganci - niesamowita książka, takiej formy jeszcze nie czytałam i jestem pod ogromnym wrażeniem, muszę Wam o niej niedługo napisać. [wydawnictwo Akurat]
9-10. Pójdź na sąd boży, Umierasz i cię nie ma - dwa tomy serii, która również pomoże mi w postanowieniu tegorocznym, oby ten Pan pojawił się na targach. Ostatnio coraz więcej u mnie kryminałów, zauważyliście? [wydawnictwo Akurat]
11. Serce z popiołu - pozycja na konkurs, który został już rozstrzygnięty, jak dla mnie książka najsłabsza z trylogii, ale początek serii był świetny. [wydawnictwo Akurat]
12. Przewodnik po filmie oraz Galeria Postaci - dwie pozycje, które ciekawiły mnie po obejrzeniu filmu, to coś, co warto poznać przed obejrzeniem kontynuacji, fajnie mieć na półce, więcej wkrótce, bo już poznałam [wydawnictwo Galeria Książki]
13. PS. I like you - wydawało mi się, że ta pozycja była na zdjęciu, ale niestety. Najlepsza książka grudnia, zabawna pełna humoru premiera stycznia, zdecydowanie polecam i zostawiam Was z przedpremierową recenzją . [wydawnictwo Feeria Young]
Czas na pozycje, które albo wygrałam, ale sama kupiłam. Zdjęcie nie zawiera wiele pozycji, ale tylko one miałam pod ręką w domu, kiedy robiłam sesję. Znów od góry:
14. Sherlock i Upiorna Panna Młoda - kocham Sherlocka, co pewnie doskonale wiecie, a w empiku była promocja na ten odcinek, sprawdźcie, może wciąż upolujecie.
15. Fartowny pech - wygrana w konkursie u Agnieszki, czytam polskich autorów :)
16. Portret Doriana Graya - ponoć jedynego prawdziwego, a nie jakieś podróbki erotyczne... Wygrana w konkursie u Łukasza.
17. Pan Darcy nie żyje - książkę wypatrzyłam za pół ceny, nie mogłam nie kupić, bo po pierwsze polski autor, a po drugie nawiązania do Dumy i Uprzedzenia, którą kocham!
Ostatni stosik zawiera nowości z kiosku, które kupuję co dwa tygodnie.
18. Kapłanka w bieli cz.I - pierwsza książka z kolekcji, której nie czytałam :D
19-20. Królowa zdrajców cz. I i cz. II
21. Grawitacja - najnowszy tom, zapowiada się ciekawie.
22. Grzesznik - Razioli jest, więc na pewno jest dobrze!
22 nowe książki! WOW! Nie mogę się doczekać aż poznam wszystkie, jak na razie kilka już za mną i mogę się tym cieszyć. Które pozycje znacie, które chcecie poznać? :)
Pozdrawiam,
Patrycja
PS. Totalnie wsiąknęłam w SKAM dziś nic nie robię tylko oglądam!
Czytałam tylko "Behawiorystę", który bardzo mi się podobał <3
OdpowiedzUsuńZazdroszczę "Gwiezdnego Pyłu", ja swojego egzemplarza niestety tym razem nie otrzymałam ;/
OdpowiedzUsuń"PS. I like you" właśnie dzisiaj odebrałam z dostawy :D Aros miał promocję, więc jak nie skorzystać?
OdpowiedzUsuńPiękny stosik! Oby było dużo czasu na jego czytanie!
Piękny stosik. Aktualnie czytam Gwiezdny pył i szczerze mogę ci go polecić, a tym bardziej miło się czyta, bo ta książka jest przepięknie wydana.
OdpowiedzUsuńPozdrawiam
Wow, ile zdobyczy. Życzę udanej lektury.
OdpowiedzUsuńCzytam właśnie Behawiorystę i ostrzegam - mrozi krew w żyłach :)
OdpowiedzUsuńNo pięknie! :D Polecam Jadowską ;)
OdpowiedzUsuńJadowską ostatnio prawie kupiłam w Biedeonce. Tylko zdrowy rozsądek mnie powstrzymał XD
OdpowiedzUsuń"Portret Doriana Graya" świetna książka. "Behawiorysta" taki sobie.
OdpowiedzUsuńZazdroszczę "P.S. I like you" oraz "Śpiących gigantów".
Pozdrawiam ciepło i życzę przyjemnej lektury!
houseofreaders.blogspot.com
Same świetne pozycje! "Behawiorysta" jest rewelacyjny:D Co do "Gwiezdnego pyłu" też go mam, zastanawiam się jak bardzo różni się od książki. Na "Śpiących gigantów" polowałam od dawna ale mam ich w ebooku, a przekonał mnie do przeczytania Mróz, bo widziałam, że też przeczytał :P Na Alka też czekam! Za niedługo zabieram się za tę samą książkę, a najnowsza już zamówiona:)
OdpowiedzUsuńpozdrawiam!
Piękne stosisko!
OdpowiedzUsuńDziś skończyłam moją pierwszą książkę Mroza, więc oczywiście przepadłam i chcę więcej. Już planuję zakup Behawiorysty ^^
Również nie mogę się doczekać zakupu: "Gwiezdnego pyłu", "Śpiących gigantów", "PS. I like you" i "Portretu Doriana Graya", który bardzo chcę przeczytać!
"Serce z popiołu" czytałam i mam podobne odczucia.
A co do SKAM do witam w rodzince <3 Jestem już za połową 3 sezonu, ale póki co najlepszy moim zdaniem był 2, więc oglądaj! ;)
No i oczywiście życzę ci duuużo wolnego czasu na przeczytanie tego wszystkiego oraz na obejrzenie SKAM.
Pozdrawiam serdecznie!
Tyle czytania :) chyba niczego z tej "kupki" nie miałam, szczerze mówiąc :)
OdpowiedzUsuńAj a mi książek nie chcą dawać w prezencie:D Chłopak twierdzi, że czytam tyle ich, że pewnie trafi na taką którą mam za sobą, a nie chce zebym sama sobie wybierała prezentu.
OdpowiedzUsuńWiedze że będziesz miała co czytać
Czytanie literatury polskiej nie jest w moich planach, bo... to właśnie po nią sięgam najczęściej. ;-) Właśnie zamówiłam "Behawiorystę" w bibliotece, a "Sama się prosiła" już za mną. Przyjemnego czytania!
OdpowiedzUsuńRzeczywiście całkiem tego sporo. Świetna obudowa z Sherlockiem! ♥ Rudnicką bardzo lubię, więc polecam, chociaż akurat "Fartowny pech" dopiero przede mną. "Portret Doriana Graya" uwielbiam, o czym już nie raz wspominałam. ;) Ta kolekcja książek Canavan pewnie pięknie razem wygląda...
OdpowiedzUsuńJakie wspaniałości. Przed Tobą piękny maraton czytelniczy :)
OdpowiedzUsuńZ chęcią bym się skusiła na Mroza, także ciekawi mnie książka Jak Cię zabić kochanie? Lubię też Rudnicką, a tej wymienionej akurat nie czytałam, ale kiedyś nadrobię. Ostatnio kupiłam "Sama się prosiła", więc nie mogę się doczekać, kiedy po nią sięgnę. :)
OdpowiedzUsuńO jedy cóż za cudowne pozycje ^^ "Portret Doriana Graya" *-*
OdpowiedzUsuńPozdrawiam,
Sara z Niesamowity Świat Ksiażek