piątek, 2 maja 2014

Stosik #21

Witam serdecznie,

Chciałabym Wam przedstawić moje nowe nabytki książkowe, pozycje na ten miesiąc, ale również kilka już przeczytanych. W planach miałam zrobienie sesji całej mojej biblioteczce, ale niestety książki wywędrowały do znajomych i nie miałam ich wszystkim. Mam nadzieję, że w następnym miesiącu się uda. ;) A teraz czas na zdjęcie skromnego stosiku:



Zdjęcie wyszło chyba nawet, nawet, ale i tak wypiszę powyższe pozycje. Od dołu:
1. "Rywalki" - zakupiona w promocji w empiku, przeczytana, niedługo recenzja, bajkowa historia.
2. "Krwawy szlak" - j.w., przeczytana, recenzja tu.
3. "Requiem" - j.w., przeczytana dziś, recenzja za jakiś czas, czy tylko mnie zaskoczyło tak otwarte zakończenie?
4. "Szukając Alaski" - j.w., nieprzeczytana, ale mam zamiar to zmienić jak najszybciej
5. "Przygody Sherlocka Holmesa" -biblioteka,  przeczytana ponad miesiąc temu, ale wciąż bez recenzji, kocham Sherlocka!
6. "Żegnaj Szkoło - na zawsze" - j.w., dziś zabiorę się za jej czytanie, pierwsza część bardzo mi się spodobała.
7. "Ida sierpniowa" - j.w.,  następna w kolejce, ponad miesiąc bez Jeżycjady, muszę to zmienić...
8. "Taniec ze smokami" - muszę przeczytać, bo niedługo serial wyprzedzi mnie w zdarzeniach, a do tego ukochani bohaterowie, mam nadzieję, że po męczącym tomie będzie lepiej, z biblioteki.
9. "Krew Stracharza" - biblioteka, dawno już nie czytałam o przygodach Toma, dziś skończyłam, jestem miło zaskoczona.

Jak widzicie sporo pozycji już za mną, jednak kilka wciąż czeka na swoją kolej. Polecacie coś na  pierwszy ogień? 

Pozdrawiam,
Patrycja

21 komentarzy:

  1. Żegnaj Szkoło na zawsze jest świetne. Zresztą jak wszystkie tomy Maximum Ride :D A ja mam małe pytanko do ciebie. Jeśli kupiłaś Rywalki po promocji w empiku, to czy mogłabyś zdradzić ile kosztowały? c: Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę czytać. ;) Odpowiedziałam u Cb ;)

      Usuń
  2. Ida sierpniowa to moja druga ulubiona część ♥
    zazdroszczę Szukając Alaski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taniec ze smokami... daleko jestem od tego tomu, dopiero zabieram się za pierwszy, ale nie smutam zbytnio z powodu tego, że najpierw obejrzałam serial ;) Udanego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. "Ida sierpniowa"... Chyba najlepsza książka z "Jeżycjady". Ale kiedy ja to czytałam? Wieki chyba minęły:)

    Do "Tańca ze smokami" też mam daleko, dopiero dwa tomy czytałam.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ida sierpniowa" świetna była! :)

      Usuń
  5. Muszę w końcu coś Johna Greena przeczytać. Wszyscy się nim tak zachwycają, a ja jeszcze ani jednej z jego książek nie przeczytałam...

    OdpowiedzUsuń
  6. wcale nie taki skromny stosik :) miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaa Requiem, Szukając Alaski <3, Rywalki, to książki, które mam na liście swoich zakupów, ale jak na razie kiepsko z kaską :D Czytałam jedynie Musierowicz, więc czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukając Alaski właśnie przeczytałam. Polecam, ale myślałam, że jest jeszcze lepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Greena i "Rywalek".

    OdpowiedzUsuń
  10. "Rywalki" i "Ida sierpniowa" <3
    Czekam na zdjęcie całej biblioteczki, na pewno będzie się miło oglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście zazdroszczę ''Rywalek'' :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo bym chciała przeczytać ,,Rywalki'' i ,,Szukając Alaski'' mam nadzieję że mi się uda :D
    Pozdrawiam !

    http://black-world-of-book.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Idę sierpniową czytałam lata temu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę "Rywalek" i "Krwawego szlaku" :)
    Polecam "Szukając Alaski" :)
    Ty już przy "Tańcu ze smokami", a ja dopiero druga część :P
    Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę świetnego stosiku :) Sama bym się skusiła na parę książek :) Ja niestety też jestem przy 2 części Pieśni lodu i ognia i do "Tańca ze smokami" mi jeszcze daaaaaleko :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałbym przeczytać "Krwawy szlak".

    OdpowiedzUsuń
  17. Ze stosiku posiadam tylko "Szukając Alaski", jednak też jeszcze ją nie przeczytałam. Z większością książek chciałabym się zapoznać.
    Miłego czytania! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na recenzję "Requiem" :)

    http://bibliotekamlodegoczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.