Stosik #20

Cześć,

dziś prawie bym zapomniała, by pokazać Wam moje nowości czytelnicze na ten miesiąc. Mam nadzieję, że przeczytam z nich choć połowę. ;) Nie przedłużając, pokażę Wam zdjęcie. ;)


Od dołu:
1. "Gra o Tron-powieść graficzna. cz.1" - nadarzyła się okazja i kupiłam, kosztowała góra 15 zł, pomyślałam, czemu nie.
2. "Grim. Pieczęć ognia" - chciałam ją przeczytać już dawno, dawno temu, zakupiona na aros.pl
3. "Król cierni" - dosłownie skakałam z radości, gdy ją zobaczyłam, czekałam na jej zakup z biblitoeki
4. "Długa wojna" -  zobaczyłam w biedronce i mam... Pierwsza część była świetna, ciekawe jak ta się spisze.
5. "Lek na śmierć" - na reszcie mam! W tym miesiącu na pewno ją przeczytam
6. "Pamięć ziemi" - książkę dostałam od koleżanki, ciekawi mnie, ale nie wiem, kiedy się za nią wezmę.
7. "Wyjazd z Morganville" - kolejna nowość w bibliotece.
8. "Dziennik Bridget Jones" - lekka książką, którą czytam w autobusie, kupiłam chyba za 4 zł z kosza przecen w księgarni,
9. "Czarodziej i latające miasto" - kupiona tydzień przed poprzednią, za 1 zł, nie mogłam nie wziąć.

Czytaliście jakoś książkę z tego stosu, co polecacie? 

Pozdrawiam, 
Patrycja.

Komentarze

  1. Niestety nie miałam przyjemności przeczytać ani jednej książki z stosiku (którego zazdroszczę :))
    Pozdrawiam,
    Ajka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, Morganville w czyimś stosiku cieszy mnie za każdym razem ;> Ta część była super, w sumie tylko księga 9 trochę słabiej wypadła, a ostatni tom jeszcze przede mną, choć czeka już na półeczce aż przyjdzi ejego czas.
    Gra o tron garficzna? Ostatni widziałam w Tesco za 9, 99 ale odpuściłam, bo nie chciałam za bardzo kasy wydawać... Wiem, gdzi emogę ją zdobyć, stale w podobnej cenie, więc na razie odpuszczę. Ale za lekturę tomiszcza od Martina wezmę się na pewno w niedalekiej przyszłości ;) Udanego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziennik Bridget Jones kooocham, jedna z lepszych książek jakie czytałam! dosłownie PŁAKAŁAM nad tym ze śmiechu, aż mnie brzuch bolał! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. 4zł za Bridget Jones? Jaka okazja - gratuluję
    i chyba powinnam częściej odwiedzać Biedronkę - słyszałam że mieli Złodziejkę książek a teraz ten Pratchett :)
    i ja też za więcej kupuję niz czytam... ech.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam nic z tego, miłej lektury życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za mną już Długa Ziemia, wydała mi się nieco bez polotu, mimo, że uwielbiam Pratchetta oraz Król cierni, ta totalnie mnie zmęczyła...
    Przede mną Pamieć Ziemi, ale znając siebie i kolejkę książek, poczekam aż zbiorę wszystkie tomy, zwłaszcza, że Carda jestem pewna.

    Miłej lektury życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic dla siebie nie widzę, ale Tobie życzę miłej lektury :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałaś duże szczęście z Bridget Jones. Za 4 zł? Zazdroszczę. ;p Świetne podsumowanie, życzę miłej lektury. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Duuużo książek. Życzę czasu na czytanie i przyjemnej lektury.

    PS
    *pokażę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Długa wojna" też czeka na mojej półce na przeczytanie - jestem pod dużym wrażeniem pierwszej części, była naprawdę ciekawa. Zazdroszczę "Leku na śmierć", chciałabym przeczytać tę książkę, podobnie jak drugi tom.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam żadnej, więc z chęcią poczytam Twoje recenzje. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  12. Na Bridget będziesz się śmiała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie przeczytam ,,Dziennik Bridget Jones". W przyszłym tygodniu będę szła do biblioteki to wypożyczę :> A stosik cudowny :D Miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Planuję przeczytać "Grima" :) Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety żadnej z tych książek nie czytałam, ale niektóre mam w planach :D
    Pokaźny stos, więc życzę Ci, aby udało Ci się z niego przeczytać jak najwięcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Żadnej z ksiażek nie czytałam, więc czrekam na Twoje recenzje :)
    Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  17. Same cudeńka! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Imponujący STOS! "Grima..." i "Króla cierni" z chęcią bym ci zabrała. :D Co będziesz takie tomiska czytać, jak możesz oddać. :P Z "Dziennikami Bridget Jones" również chciałabym się zapoznać. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę szczególnie "Długiej wojny"!
    Pozdrawiam Michał

    OdpowiedzUsuń
  20. Żadnej niestety nie czytałem, za to widzę parę serii, które koniecznie muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miłej lektury życzę! Osobiście nie czytałam żadnej z tych książek a o "Wampirach z Morganville" słyszałam i jedynie poluję na pierwszą część, tak więc czekam na Twoje recenzje. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)