Posumowanie lutego

Witam po ponownej nieobecności,

muszę Was się z niej wytłumaczyć, bo wynikła całkowicie nie z mojej winny, mianowicie zepsuł mi się komputer i dopiero dziś dostałam go z powrotem. Nie mogłam pisać recenzji, nie mogłam wchodzić na bloga, choć czasu miałam dużo, przecież trwały moje ferie. A teraz niestety czasu będzie coraz mniej, bo właśnie laba się kończy... Tak więc mam masę do nadrabiania w sprawach blogowo-recenzyjnych, za to w czytelniczych zdecydowanie wyszłam na prostą i zaraz dowiecie się jak bardzo.

Liczba moich obserwatorów: 210 (wzrosła o 8)
Liczba wyświetleń bloga: 30340 (wzrosła o 3064)
Najczęściej odwiedzany post: Zaginione opowieści (121 odsłon)
Liczba dodanych postów: (łącznie z tym)
Liczba przeczytanych stron: 5422
Liczba stron dziennie: 193,6
Liczba książek przeczytanych po raz pierwszy: 12
Liczba książek przeczytanych kolejny raz: 3
Najczęściej czytany autor: Małgorzata Musierowicz (4 książki)

Podsumowanie wyzwań: (w nawiasach liczba z poprzedniego miesiąca)
5. Dystopia 2014 0 (2)
6. Book lovers 4 (5)
7. Grunt to okładka 0 (2)
8. Paranormal romance 1 (3)
9. Serie na stracie 2 (5)
10. Mitologia  0 (0)


Książki przeczytane po raz pierwszy w lutym:
1. "Nawałnica mieczy. Krew i złoto" (Pieśń lodu i ognia 3.2) G.R.R.Martin +3,2cm
2. "Małomówny i rodzina" (Jeżycjada 0) Małgorzata Musierewicz +1cm
3. "Uczeń diabła" (Wielka wojna diabłów 1) Kenneth Andersen +2,6cm
4. "Rudowłosa" (cykl o Sabinie Kane 1) Jaye Wells +1,8 cm
5. "Miecz przeznaczenia" (Wiedźmin 2) Andzrzej Sapkowski  +2 cm
6. "Spalona"(Dom nocy 7) P.C. i Kristin Cast +2,5 cm
7. "Zielona mila" Stephan King (powieść w 6 częściach) +5 cm
8. "Szósta klepka" (Jeżycjada 1) Małgorzata Musierewicz +1cm
9. "Zabójcze"(Pretty Little Liars 6) Sara Shepard +2,1 cm
10. "Uczta dla wron. Cienie śmierci" (Pieśń Lodu i Ognia 4.1) G.R.R.Martin  +3,2cm
11. "Kwiat kalafiora"(Jeżycjada 3) Małgorzata Musierewicz +1 cm
12. "Felix, Net i Nika oraz Sekret Czerwonej Hańczy"(12) Rafał Kosik  + 2,9 cm

Książki przeczytane po raz kolejny:
1. "Miasto upadłych aniołów" (Dary Anioła 4) Cassandra Clare  +2,6cm
2. "Ukryte miasto"(Ulysses Moore 7) P. Baccalario + 3cm
3. "Kłamczucha"(Jeżycjada 2) Małgorzata Musierewicz  +1cm


Najlepsza książka miesiąca: 
"Nawałnica mieczy.Krew i złoto", "Zielona mila", 
"Felix, Net i Nika oraz Sekret Czerwonej Hańczy"
Najgorsza książka miesiąca: "Spalona"
Największe pozytywne zaskoczenie: "Rudowłosa"
Największe rozczarowanie: "Uczta dla wron. Cienie śmierci"
Liczyłam na więcej:  "Małomówny i rodzina"


Luty okazał się miesiącem, który był niezwykle udany czytelniczo, ale inne kwestie blogowe zeszły na dalszy plan, najpierw przez szkołę, potem przez niesprawny komputer. Mam nadzieję, że uda mi się nadrobić wszystkie recenzje, bo przede mną leży stosik 10 książek, które w najbliższym czasie muszę ładnie opisać, mam nadzieję, że szybko się to uda. 

Do napisania, 
P.

Komentarze

  1. Bardzo udany gratuluje! Życzę udanego marca :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wyniki. U mnie w tym miesiącu lepiej niż w styczniu, jednak nadal nie jestem usatysfakcjonowana liczbą przeczytanych książek. Wspaniałe statystyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły wynik. Mi się jeszcze Spalona jako tako podobała, ale Przebudzona była ostatnią książką z tej serii, po jaką sięgnęłam. Rudowłosa bardzo mi się podobała, mam zamiar wziąć się za trzeci tom :) Powodzenia w marcu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wyniki :) Sporo centymetrów przeczytałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaaaa ale świetne wyniki *o* Jesteś niesamowita, oby marzec był równie owocnym miesiącem dla Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że wzięłaś się za Musierowiczkę :D Ja osobiście kocham tę autorkę, a Jeżycjadę już dawno mam za sobą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj świetny wynik :) Ja chcę się zabrać za Grę o tron, ale to dopiero w wakacje chyba xd

    OdpowiedzUsuń
  8. 15 książek w miesiącu, prawie 200 stron dziennie?! :O WoW! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak, awaria komputera to nie Twoja wina. Ale dobrze, że już naprawiony;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyniku - piękny :) Powodzenia w pisaniu recenzji!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam książki autorstwa M. Musierowicz! A jeśli chodzi o wyniki, to moje były mizerne. :C


    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wynik ! Czekam na Twoją recenzję powieści Stephena Kinga ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne wyniki, moje gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, świetny wynik, gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem wynik swietny :)
    Życzę, aby w marcu zadowolił cię zupełnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne wyniki! Szkoda, że nie dołaczyłaś do Opasłych Tomisk ;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)