The Versatile Blogger



Cześć,
zostałam nominowana do kolejnej zabawy, która polega na podaniu 7 informacji o sobie. Dziękuję za nominację lady Emunueli. :*

1. Zbieram i kolekcjonuję pocztówki i figurki delfinków. :)

To ta skromna kolekcja, pocztówek nie dodaję, bo tego mam masę...

2. Interesuję sie mitologia grecką od podstawówki, teraz niestety mam mniej czasu i praktycznie się tym nie zajmuję...
3. Jestem bałaganiarzem, często rano, nawet nie chcę mi się pościelić łóżka....
4. Gdy moi znajomi przychodzą do mnie do domu, zawsze mówią, że mam za dużo książek, a ja zawsze odpowiadam, że to bardzo mało. Mam ich trochę ponad 70.
5. Ściany w moim pokoju są pomalowane na pomarańczowo-żółto.
6. Nie nawidzę zapachu kawy, nie piję jej, mam nadzieję, że jak nadłużej tego nie zrobię.
7. Mam ponad 1,70 wzrostu i  dłuuuugie włosy(prawie do pasa), które zapuszczam od około trzech lat :D

To chyba tyle, kompletnie nie wiedziałam, co o sobie napisać,niby proste, a jednak :P

Do zabawy zapraszam wszystkich, którzy jeszcze nie brali udziału :) Serdecznie zapraszam. :D

Miłego dnia. :)

Komentarze

  1. ciekawe wypowiedzi :) sama także jestem niezłym bałaganiarzem, ale nie wiem, czy to z lenistwa czy z braku czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę długich włosów?P

    OdpowiedzUsuń
  3. bałaganiarzem to jestem i ja, a moi znajomi również dziwią się skąd biorę czas na te wszystkie książki... włosy także mam do pasa, ale długie miałam je od.. właściwie zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książek nigdy za wiele ;).
    Pozdrawiam!
    Melon

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)