...

Witajcie,

dawno mnie tu nie było, opuściłam Was na trochę, bo po pierwsze, musiałam wkroczyć w tok nauki po feriach, a po drugie przygotowywałam się do konkursu z geografii, który pisałam dziś. Gdybym wchodziła jeszcze na bloga to pewnie bym co najmniej godzinę dziennie na niego poświęciła, a tak mogłam spokojnie 2-3 godzinki się pouczyć. Konkurs był trudny i ciężki, trwał 2 godziny. Było 34 zadania, w tym 24 otwarte w których trzeba było coś wyjaśnić... Skończyłam ledwie 5 minut przed czasem, nawet całego mnie zdążyłam sprawdzić i poprawić. Teraz tylko muszę czekać na wyniki i nadrabiać zaległości z tego tygodnia(tygodniowe zwolnienie z pisania testów).

A jak Wam mijały te dwa tygodnie? Mam nadzieję, że mniej męcząco niż mi ;)

Miłego weekendu ;)

Komentarze

  1. ja przez te dwa tygodnie miałam ferie :D pierwszy czytałam i spałam, drugi chorowałam w Zakopanym (400 km od domu..) i w związku z tym czytałam tam :D

    od jutra zaczynam uczyć się na sprawdziany, w tym tygodniu mam coś codziennie.. :/

    serdecznie pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przez ostatnie 2 tygodnie leniuchowałem na feriach, ale nie będę wchodził w szczegóły, bo jeszcze wpadniesz w depresję ;D.

    Życzę szczęścia w konkursie... Chociaż na to już chyba za późno ;), więc życzę szczęścia w sprawdzaniu przez jury :D.

    Pozdrawiam!
    Melon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, to chyba tak się powinno powiedzieć... :P

      Usuń
  3. Ja tydzień odpoczywałam,a drugi tydzień zaczęłam studia:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.

Wejścia

Popularne posty z tego bloga

Cesarz cierni

Drama Time: We Best Love No. 1 For You (recenzja)

Drama time: Penthouse sezon I (recenzja)