środa, 19 grudnia 2012

Stosik mikołajkowy(1)

Magia prezentów ;)



1. "Dziedzictwo Mroku" Bree Despair- prezent mikołajkowy od rodziców [przeczytana] [recenzja]
2. "Córka dymu i kości" Laini Taylor- prezent mikołajkowy od rodziców [nieprzeczytana]
3. "Magiczna gondola" Eva Voller- tą książkę akurat sama kupiłam, ale doliczam do prezentów, bo nie za własne pieniądze :P [nieprzeczytana]
4. "Żelazny cierń" Caitlin Kittredge- prezent mikołajkowy od rodziców [nieprzeczytana]
5. "Osobliwy dom Pani Peregrine" Ramson Riggs- prezent od klasowego mikołaja ;) [przeczytana] [recenzja]

Ze wszystkich książek jestem bardzo zadowolona, jednak nie wiem, kiedy je przeczytam, wolę, jak na razie skończyć serie, które zaczęłam, bo jak na razie są to tylko pierwsze części, najczęściej trylogii.

2 komentarze:

  1. Bardzo ładny stos. Strasznie zazdroszczę Magicznej gondoli, już od dawna chcę ją przeczytać.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawiłam sobie ostatnio w prezencie "Osobliwy dom pani Peregrine", a w Biedronce dorwałam "Córkę dymu i kości". Teraz tylko znaleźć czas na przeczytanie... ;]
    Zazdroszczę "Magicznej gondoli" :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku,
cieszę się, że pojawiłeś się na moim blogu. To już jest dla mnie wiele, ale jeśli masz ochotę pozostaw po sobie jeszcze komentarz. Każdy z nich sprawia mi ogromną przyjemność, bo wiem wtedy, że moje pisemne starania nie poszły na marne. Miłego czytania i komentowania.

Pozdrawiam,
Patrycja.